VoIP Telefoonnummer
Met VoIP bel je volledig via het internet. Wel heb je nog steeds een telefoonnummer nodig. IT Synergy heeft een groot assortiment aan telefoonnummers. We adviseren je graag over de verschillende opties, eventueel in combinatie met het juiste VoIP toestel.
VoIP nummer aanvragen voor jouw (MKB) bedrijf
Wanneer je voor IT Synergy als VoIP dienstverlener kiest, zijn er verschillende opties rondom een VoIP telefoonnummer. We kunnen ervoor zorgen dat je jouw huidige nummer behoudt. Wij zetten deze dan voor je over naar jouw nieuwe online telefooncentrale. Dit heet ook wel ‘porteren’.
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om een nieuw (VoIP) nummer aan te vragen of om een extra nummer toe te voegen. We leggen je hieronder uit hoe dat werkt!
Welk online telefoonnummer
is het beste voor jouw bedrijf?
Regionaal nummer
Is het klantenbestand van jouw onderneming vooral actief in jouw regio? Dan is een regionaal nummer de beste keuze. Wij hebben ze allemaal op voorraad. Van Rotterdam (010) tot Maastricht (043).
0800- en 0900-nummers
0800- en 0900-nummers zijn de zogeheten servicenummers. Hier kunnen klanten naartoe bellen voor informatie en hulp. Het grote verschil is dat een 0800-nummer gratis is voor de beller en een 0900-nummer brengt gesprekskosten in rekening. Het hangt er maar net vanaf hoe jij dit het liefste inricht.
Internationaal nummer
Heb je, of open je, een vestiging in het buitenland? Dan is een internationaal VoIP nummer ideaal. Het nummer kan namelijk bij een Nederlandse aanbieder ondergebracht worden, terwijl bellende gewoon hetzelfde tarief betalen.
MOBIELE NUMMERS
Dit spreekt voor zich. Elke mobiele gebruiker kan zijn huidige zakelijke 06-nummer meenemen. Ook dit kunnen we direct porteren naar de nieuwe cloud centrale.Heb je extra mobiele nummers nodig? Deze leveren we ook met bijpassend abonnement en toestel indien gewenst!
Landelijk nummer (085/088)
Een landelijk nummer is perfect voor ondernemingen die niet regio gebonden willen zijn. Deze nummers zijn immers door het hele land te gebruiken. Locaties zijn dus niet af te leiden uit deze nummers.Â
DE BESTE SERVICEDESK
VoIP zakelijk beheer bij IT Synergy is een totaaloplossing voor VoIP telefonie. Wij richten alles voor je in, zodat jij kunt doen waar je goed in bent. En ervaar je een probleem? Ons supportteam ondersteunt je direct, zodat je nooit onbereikbaar bent.
NUMMERBEHOUD MET VOIP
Natuurlijk wil je jouw zakelijke telefoonnummer meenemen wanneer je overstapt naar VoIP. Wij ervoor zorgen dat je jouw huidige nummer behoudt. En niet alleen het hoofdnummer. Elk telefoonnummer dat bekend is binnen jouw organisatie kunnen we overzetten naar ons VoIP platform.Â
Het overplaatsen van een nummer heet ook wel ‘porteren’ en is een veelgebruikte techniek in de telecom wereld.
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om een nieuw VoIP nummer aan te vragen of om een extra nummer toe te voegen. Laat het ons weten en we breiden graag jouw telefonie netwerk uit met extra regionale-, internationale-, service- én 06-nummers.
BEKIJK ONZE PRODUCTEN
Wil je meer weten over onze zakelijke VoIP oplossingen? We bespreken het graag onder genot van een kopje koffie!Â
088-nummers zijn aantrekkelijk voor de wat grotere ondernemingen. Dat komt doordat deze nummers enkel afgenomen kunnen worden in partijen van 100. 085-nummers zijn meer geschikt voor kleinere ondernemingen. De functionaliteiten zijn hetzelfde, maar je kunt deze nummers afnemen per 1 of 10.
Dit kan zeker. Je kunt ervoor kiezen om je oude nummer te behouden of om een nieuw telefoonnummer aan te vragen.Â
0800- en 0900-nummers zijn beide service nummers. Hier kunnen klantrelaties naartoe bellen voor vragen of als ze hulp nodig hebben. Een 0800-nummer is gratis en een 0900-nummer kost geld voor de beller. Â
Wanneer je meer dan één nummer nodig hebt kan het handig zijn om oplages te kopen. Vooral wanneer je opzoek bent naar opvolgende telefoonnummers. Wij bieden nummer pakketten aan in oplages van 1, 10 en 100.Â