VoIP Telefoonnummer

FLEXIBEL EN SNEL

Met VoIP bel je volledig via het internet. Wel heb je nog steeds een telefoonnummer nodig. IT Synergy heeft een groot assortiment aan telefoonnummers. We adviseren je graag over de verschillende opties, eventueel in combinatie met het juiste VoIP toestel.

Voip nummers & toestellen

VoIP nummer aanvragen voor jouw (MKB) bedrijf

Wanneer je voor IT Synergy als VoIP dienstverlener kiest, zijn er verschillende opties rondom een VoIP telefoonnummer. We kunnen ervoor zorgen dat je jouw huidige nummer behoudt. Wij zetten deze dan voor je over naar jouw nieuwe online telefooncentrale. Dit heet ook wel ‘porteren’.

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om een nieuw (VoIP) nummer aan te vragen of om een extra nummer toe te voegen. We leggen je hieronder uit hoe dat werkt!

Welk online telefoonnummer

is het beste voor jouw bedrijf?

Regionaal nummer

Is het klantenbestand van jouw onderneming vooral actief in jouw regio? Dan is een regionaal nummer de beste keuze. Wij hebben ze allemaal op voorraad. Van Rotterdam (010) tot Maastricht (043).

0800- en 0900-nummers

0800- en 0900-nummers zijn de zogeheten servicenummers. Hier kunnen klanten naartoe bellen voor informatie en hulp. Het grote verschil is dat een 0800-nummer gratis is voor de beller en een 0900-nummer brengt gesprekskosten in rekening. Het hangt er maar net vanaf hoe jij dit het liefste inricht.

Internationaal nummer

Heb je, of open je, een vestiging in het buitenland? Dan is een internationaal VoIP nummer ideaal. Het nummer kan namelijk bij een Nederlandse aanbieder ondergebracht worden, terwijl bellende gewoon hetzelfde tarief betalen.

MOBIELE NUMMERS

Dit spreekt voor zich. Elke mobiele gebruiker kan zijn huidige zakelijke 06-nummer meenemen. Ook dit kunnen we direct porteren naar de nieuwe cloud centrale.Heb je extra mobiele nummers nodig? Deze leveren we ook met bijpassend abonnement en toestel indien gewenst!

Landelijk nummer (085/088)

Een landelijk nummer is perfect voor ondernemingen die niet regio gebonden willen zijn. Deze nummers zijn immers door het hele land te gebruiken. Locaties zijn dus niet af te leiden uit deze nummers. 

VRAGEN?

Plan een afspraak in, of stel een vraag! We helpen je graag verder.

DE BESTE SERVICEDESK

EEN EIGENZINNIGE CLUB ICT'ERS

VoIP zakelijk beheer bij IT Synergy is een totaaloplossing voor VoIP telefonie. Wij richten alles voor je in, zodat jij kunt doen waar je goed in bent. En ervaar je een probleem? Ons supportteam ondersteunt je direct, zodat je nooit onbereikbaar bent.

NUMMERBEHOUD MET VOIP

Natuurlijk wil je jouw zakelijke telefoonnummer meenemen wanneer je overstapt naar VoIP. Wij ervoor zorgen dat je jouw huidige nummer behoudt. En niet alleen het hoofdnummer. Elk telefoonnummer dat bekend is binnen jouw organisatie kunnen we overzetten naar ons VoIP platform. 

Het overplaatsen van een nummer heet ook wel ‘porteren’ en is een veelgebruikte techniek in de telecom wereld.

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om een nieuw VoIP nummer aan te vragen of om een extra nummer toe te voegen. Laat het ons weten en we breiden graag jouw telefonie netwerk uit met extra regionale-, internationale-, service- én 06-nummers.

WE NEMEN ALTIJD OP

BEKIJK ONZE PRODUCTEN

VOOR IEDER WAT WILS
VOIP HOSTED - JOUW CENTRALE

VOIP EN MICROSOFT TEAMS INTEGRATIE

VOIP ZAKELIJK VAST BELLEN

VOIP
TOESTELLEN

VOIP zakelijk mobiel bellen

VRAGEN?

Plan hieronder een afspraak in, of stel je vraag! We helpen je graag verder.

MAAK NU EEN AFSPRAAK!
OF stel een vraag

Wil je meer weten over onze zakelijke VoIP oplossingen? We bespreken het graag onder genot van een kopje koffie! 

VEELGESTELDE VRAGEN

088-nummers zijn aantrekkelijk voor de wat grotere ondernemingen. Dat komt doordat deze nummers enkel afgenomen kunnen worden in partijen van 100. 085-nummers zijn meer geschikt voor kleinere ondernemingen. De functionaliteiten zijn hetzelfde, maar je kunt  deze nummers afnemen per 1 of 10.

Dit kan zeker. Je kunt ervoor kiezen om je oude nummer te behouden of om een nieuw telefoonnummer aan te vragen. 

0800- en 0900-nummers zijn beide service nummers. Hier kunnen klantrelaties naartoe bellen voor vragen of als ze hulp nodig hebben. Een 0800-nummer is gratis en een 0900-nummer kost geld voor de beller.  

Wanneer je meer dan één nummer nodig hebt kan het handig zijn om oplages te kopen. Vooral wanneer je opzoek bent naar opvolgende telefoonnummers. Wij bieden nummer pakketten aan in oplages van 1, 10 en 100. 

Scroll naar top