VOIP MOBIEL
Onbeperkt zakelijk bellen en eindeloze mogelijkheden om altijd mobiel bereikbaar te zijn via één telefoonnummer. Met zakelijke mobiele telefonie van IT Synergy via VoIP bel jij voordelig en beleef je de fijnste gebruikerservaring.
VoIP als mobiele telefonie oplossing voor jouw (MKB) bedrijf
VoIP mobiel is de flexibele zakelijke telefonie oplossing waarmee gebruikers altijd bereikbaar zijn op hun eigen 06-nummer. Via één telefooncentrale in de cloud beheer je al jouw mobiele telefoon abonnementen. Je kunt hierin volledig mixen en matchen met verschillende abonnementen voor gebruikers en data delen via onze bedrijfsbundel. Iedereen krijgt wel gewoon een aparte simkaart en eigen telefoonnummer.
Wanneer je een VoIP abonnement afneemt, heb je automatisch vaste telefonie. Met ons managed mobile aanbod zijn gebruikers ook voor mobiele telefonie volledig geïntegreerd in ons telefonieplatform. Voor de mobiele abonnementen kun je gebruikmaken van allerlei extensies en add-ons, zoals het deelnemen aan belgroepen, het instellen van een nummerplan of wachtrijopties. Daarnaast doe je dan mee in de bedrijfsbundel. Dit houdt in dat je onderling data kunt uitwisselen. Zo ben je altijd baas over je data en kom je nooit voor verrassende kosten te staan.
Wil je geen gebruikmaken van vaste telefonie? Je kunt er dan voor kiezen om sim only abonnementen af te sluiten. Hierbij krijg je alleen een 06-nummer en/of data. Je wordt dan niet geïntegreerd in het telefonieplatform, waardoor je alle extra functies mist.
Mobiele telefoon doorschakelen via je VoIP provider
De mogelijkheden met de mobiele VoIP oplossingen van IT Synergy zijn eindeloos. We bewegen mee met eindgebruikers en kunnen zaken tot in detail personaliseren. Heb je binnen jouw (MKB) bedrijf verschillende teams voor de binnen- en buitendienst? Een aparte servicedesk? Of een heel groot salesteam? We passen jouw VoIP abonnement hier volledig op aan. Zo kunnen we mensen die veel buiten de deur werken onbeperkt zakelijk mobiel laten bellen en collega’s op kantoor een data only abonnement geven, omdat zij kunnen bellen via de vaste VoIP telefoons. Met alle opties in de telefooncentrale kun je daarnaast makkelijk doorschakelen op de manier die jij het fijnste vindt. Zo kun je dit per dag en per telefoonnummer instellen. Jouw belplan beweegt zo volledig met je mee.
- Altijd onbeperkt zakelijk mobiel bellen
- Bedrijfsbundel voor onuitputbare data
- Goedkoop VoIP bellen
- Altijd toegang tot support
- Makkelijk switchen tussen je smartphone en vaste telefoon
- Bellen via de VoIP softphone app
Daarnaast kun je mixen en matchen met het internet. Heb je opzichters in de bouw die constant internet nodig hebben op hun iPad? Dan hebben die een uitgebreidere internetbundel nodig dan de mensen op kantoor. Is er iemand die dan toch een keer wat meer verbruikt? Dan kunnen er wat MB’s uit de gezamenlijke bedrijfsbundel worden gedeeld. Jouw abonnement is namelijk niet beperkt per gebruiker, maar voor iedereen binnen jouw bedrijf. Op deze manier kun je eindeloos zakelijk mobiel bellen en internetten.
Onze servicedesk staat iedere dag voor je klaar om je te helpen wanneer je ergens tegenaan loopt. We denken met je mee en zorgen dat je met een glimlach de telefoon ophangt. Lees hieronder in de live klanttevredenheidsmeting hoe gebruikers over onze dagelijkse supportdiensten denken.
VOIP APP voor iPhone en Android smartphones
Naast je smartphone en vaste telefoon, ben je iedere dag bereikbaar via de VoIP app. Via de desktop en/of mobiele app bel je met jouw zakelijke nummer, zodat je geen telefoontjes binnenkrijgt via de normale belroute. De app dient dus als toestel, waardoor je niet voor iedereen binnen je bedrijf een smartphone of vast toestel hoeft aan te schaffen.
In de app stel je al jouw belvoorkeuren in, van bereikbaarheid tot het gebruik van add-ons en extensies. Zo heb je in de app onder andere toegang tot je belgeschiedenis, voicemails en adresboek en schakel je makkelijk gesprekken door naar een ander VoIP toestel. Ook kun je in de app gebruikmaken van de receptioniste functie, heb je toegang tot verschillende wachtrijen en belgroepen en bekijk je makkelijk de belstatus van collega’s.
Wil je meer weten over onze zakelijke VoIP oplossingen? We bespreken het graag onder genot van een kopje koffie!
Gebruikers die in de VoIP telefooncentrale zijn aangemaakt, kunnen ook een zakelijk mobiel abonnement krijgen. Het is dus niet standaard inbegrepen, maar wel zo toegevoegd aan het abonnement van een gebruiker. Je kunt kiezen uit verschillende abonnementen, van 1G data en onbeperkt bellen tot een data-only abonnement. Het is maar net waar de behoefte ligt.
Je kunt sim only abonnementen afnemen bij jouw VoIP provider. Deze zijn echter niet inbegrepen in jouw telefooncentrale in de cloud. Gebruikers met dit abonnement kunnen dan geen gebruikmaken van alle extra opties van het VoIP platform, zoals wachtrijopties, data delen in de bedrijfsbundel of doorschakelen naar andere nummers in de telefooncentrale.
Wanneer je jouw huidige 06-nummer graag wil behouden, is dit geen probleem. Jouw VoIP provider zorgt dan dat het nummer geporteerd wordt en meegaat naar de nieuwe telefooncentrale.
Met een mobiel VoIP telefonie abonnement heb je eindeloze mogelijkheden op het gebied van add-ons en extensies, zoals het aanmaken van wachtrijen, persoonlijke nummerplannen en het gebruik van een onuitputbare bedrijfsbundel. Je beheert in jouw telefooncentrale alle mobiele abonnementen,