Hosted VoIP

altijd en overal bereikbaar

Hosted VoIP is een andere benaming voor de online telefooncentrale. Wanneer je gebruikmaakt van hosted telefonie heb je geen traditionele telefooncentrale meer nodig in je pand. De gehele telefonie omgeving zit namelijk in de cloud.

Telefooncentrale Hosted Voip
VoIP infographic hosting
Jouw telefooncentrale

Hosted VoIP telefonie vanuit de cloud

De hosted VoIP centrale is het kloppend hart van jouw telefonie omgeving. Doordat deze centrale volledig in de cloud zit, heb je geen fysiek onderhoud meer nodig. Wij garanderen een optimale beschikbaarheid, omdat de centrales redundant draaien in verschillende datacenters.

Dit kan jouw Hosted VoIP centrale

Wanneer je inlogt in jouw persoonlijke cloud centrale, heb je toegang tot alle functionaliteiten die ons hosted telefonieplatform te bieden heeft. In één overzicht kun je gebruikers en belplannen bekijken, maar ook mobiele GB’s monitoren én extra functies instellen, zoals wachtmuziek, doorschakelingen en gespreksopnames.

Hosted VoIP via
IT Synergy
Voordelen voor jouw bedrijf
Regenboog emoji
Customize

Met wachtrijen, muziek, hotdesking en nog veel meer

Telefoon2 emoji
Alles in één overzicht

Gebruikers, belplannen en bundels

Monteur emoji
Support en beheer

Onze engineers zitten klaar voor ondersteuning

Collega's vergaderen in een meeting room
Even bijkletsen?
Wij adviseren je over jouw cloud centrale
Deze klanten kunnen niet meer zonder
Alles onder één dak

Bellen via een hosted VoIP telefooncentrale bij jouw VoIP provider

De telefooncentrale zit dus in de cloud, maar wat betekent dat dan? In tegenstelling tot traditionele telefonie maak je met VoIP hosting gebruik van het internet om gesprekken tot stand te brengen. Die oude en onbetrouwbare ADSL-lijn kan dus de prullenbak in. Om cloud telefonie te implementeren, heb je de volgende zaken nodig:

De kans is groot dat je al beschikt over een telefoonnummer en een internetverbinding. Daarmee ben je al op de helft. Het aanschaffen van een VoIP account en een VoIP toestel kan via IT Synergy. Wij hebben jaren ervaring in het beheren van VoIP omgevingen voor (MKB) bedrijven in diverse branches.

Enkele functies van de centrale:

Inkomende bellers worden bij drukte automatisch in een wachtrij geplaatst.

Log eenvoudig in op (maximaal) twee vaste toestellen.

Stel een leuk muziekje in voor verschillende wachtrijen.

Neem gesprekken op, bijvoorbeeld voor trainings- en evaluatiedoeleinden.

Meld je eenvoudig aan of af op verschillende vaste toestellen, compleet met persoonlijke belinstellingen.

Richt een keuzemenu in, zodat bellers kunnen kiezen welke afdeling ze nodig hebben.

Sluit meerdere gebruikers aan op één voicemailbox. Superhandig voor de servicedesk.

Stel voor voor privénummers én gedeelde nummers in wanneer deze bereikbaar zijn.

Log naast je vaste apparaat in op je smartphone en switch met één klik van je vaste naar je mobiele telefoon.

VoIP Hosting

Zakelijk VoIP telefonie abonnement met eigen telefooncentrale in de cloud

De VoIP telefooncentrale is het hart van jouw zakelijke telefonie omgeving. Hier staan alle gebruikers met het aangewezen VoIP abonnement geregistreerd. Vanuit dit platform kun je precies bepalen hoe collega’s gebruik maken van jouw zakelijke telefonie oplossing. Er zijn abonnementen voor vast en mobiel. Er zijn ook opties voor add-ons, zoals bellen via Teams of onze VoIP app. Bellen met VoIP was nog nooit zo overzichtelijk.

Klantcase
Hoe HefGroep-Kinderdam veilig naar de cloud ging
De beste service

Support voor jouw online telefoniecentrale

Om VoIP goed te implementeren, ondersteunen we je met de aansluiting en verzorgen wij doorlopend VoIP totaalbeheer. Met VoIP zijn er oneindig veel mogelijkheden om zakelijke telefonie persoonlijk in te richten. Wij helpen je hierbij, zodat jij altijd bereikbaar bent zoals jij het wil. Zo kun je gebruikmaken van keuzemenu’s, wachtmuziek, wachtrijen, doorschakeling, hot desking, conferentieruimtes, receptionistemodules en nog veel meer. Onze VoIP experts staan klaar om jouw VoIP hosting in te richten en aan te passen als dat nodig is.

Mohamed aan de telefoon met headset op kantoor
Wij zijn dol op feedback
Deze gebruikers houden al van IT

Onze servicedesk staat iedere dag voor je klaar om je te helpen wanneer je ergens tegenaan loopt. We denken met je mee en zorgen dat je met een glimlach de telefoon ophangt. Bekijk hieronder de ervaring van onze gebruikers.

VEELGESTELDE VRAGEN
Duidelijke antwoorden

Voor veel mensen is ICT abracadabra, dus wij maken het zo makkelijk mogelijk. Staat je vraag of antwoord er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Hosted VoIP is jouw digitale telefooncentrale. Vanuit dit platform wordt jouw gehele belplan ingericht. Onze experts helpen je graag met het opzetten en onderhouden hiervan.

Wij controleren of jouw netwerkverbinding genoeg capaciteit heeft om VoIP te hosten. Dit zit inbegrepen bij de totale inventarisatie.

Zeker. Ook alle mobiele gebruikers kunnen opgenomen worden in jouw Hosted VoIP platform. Zo kunnen ook de 06-nummers meegenomen worden in het belplan en kunnen ze gebruik maken van de diverse extensies. 

Wanneer je overstapt naar Hosted VoIP kan jouw gehele telefonie omgeving sneller en gebruiksvriendelijker gemaakt worden met talloze extensies. Enkele populaire extensies zijn: Wachtrijen, keuzemenu’s, doorschakelen, vast- & mobiel koppeling en openingstijden. Er is nog veel meer mogelijk dus we gaan graag in gesprek over jouw behoeften.

Meet IT Synergy
Direct een afspraak
Laat hier je nummer achter
We bellen je zo snel mogelijk terug!
Laat een bericht achter
We beantwoorden al je vragen!