Home › VoIP Telefonie › Hosted VoIP
Hosted VoIP
Hosted VoIP is een andere benaming voor de online telefooncentrale. Wanneer je gebruikmaakt van hosted telefonie heb je geen traditionele telefooncentrale meer nodig in je pand. De gehele telefonie omgeving zit namelijk in de cloud.
Hosted VoIP telefonie vanuit de cloud
De hosted VoIP centrale is het kloppend hart van jouw telefonie omgeving. Doordat deze centrale volledig in de cloud zit, heb je geen fysiek onderhoud meer nodig. Wij garanderen een optimale beschikbaarheid, omdat de centrales redundant draaien in verschillende datacenters.
- Alle gebruikers onder één dak
- Oneindig veel gratis extensies
- Altijd bereikbaar
- Altijd support wanneer je het nodig hebt
Wanneer je inlogt in jouw persoonlijke cloud centrale, heb je toegang tot alle functionaliteiten die ons hosted telefonieplatform te bieden heeft. In één overzicht kun je gebruikers en belplannen bekijken, maar ook mobiele GB’s monitoren én extra functies instellen, zoals wachtmuziek, doorschakelingen en gespreksopnames.
IT Synergy
Met wachtrijen, muziek, hotdesking en nog veel meer
Gebruikers, belplannen en bundels
Onze engineers zitten klaar voor ondersteuning







Bellen via een hosted VoIP telefooncentrale bij jouw VoIP provider
De telefooncentrale zit dus in de cloud, maar wat betekent dat dan? In tegenstelling tot traditionele telefonie maak je met VoIP hosting gebruik van het internet om gesprekken tot stand te brengen. Die oude en onbetrouwbare ADSL-lijn kan dus de prullenbak in. Om cloud telefonie te implementeren, heb je de volgende zaken nodig:
- Een account in het VoIP hosting platform
- Een VoIP compatible toestel
- Een telefoonnummer
- Een internetverbinding
De kans is groot dat je al beschikt over een telefoonnummer en een internetverbinding. Daarmee ben je al op de helft. Het aanschaffen van een VoIP account en een VoIP toestel kan via IT Synergy. Wij hebben jaren ervaring in het beheren van VoIP omgevingen voor (MKB) bedrijven in diverse branches.
Enkele functies van de centrale:
Inkomende bellers worden bij drukte automatisch in een wachtrij geplaatst.
Log eenvoudig in op (maximaal) twee vaste toestellen.
Stel een leuk muziekje in voor verschillende wachtrijen.
Neem gesprekken op, bijvoorbeeld voor trainings- en evaluatiedoeleinden.
Meld je eenvoudig aan of af op verschillende vaste toestellen, compleet met persoonlijke belinstellingen.
Richt een keuzemenu in, zodat bellers kunnen kiezen welke afdeling ze nodig hebben.
Sluit meerdere gebruikers aan op één voicemailbox. Superhandig voor de servicedesk.
Stel voor voor privénummers én gedeelde nummers in wanneer deze bereikbaar zijn.
Log naast je vaste apparaat in op je smartphone en switch met één klik van je vaste naar je mobiele telefoon.
Zakelijk VoIP telefonie abonnement met eigen telefooncentrale in de cloud
De VoIP telefooncentrale is het hart van jouw zakelijke telefonie omgeving. Hier staan alle gebruikers met het aangewezen VoIP abonnement geregistreerd. Vanuit dit platform kun je precies bepalen hoe collega’s gebruik maken van jouw zakelijke telefonie oplossing. Er zijn abonnementen voor vast en mobiel. Er zijn ook opties voor add-ons, zoals bellen via Teams of onze VoIP app. Bellen met VoIP was nog nooit zo overzichtelijk.
Support voor jouw online telefoniecentrale
Om VoIP goed te implementeren, ondersteunen we je met de aansluiting en verzorgen wij doorlopend VoIP totaalbeheer. Met VoIP zijn er oneindig veel mogelijkheden om zakelijke telefonie persoonlijk in te richten. Wij helpen je hierbij, zodat jij altijd bereikbaar bent zoals jij het wil. Zo kun je gebruikmaken van keuzemenu’s, wachtmuziek, wachtrijen, doorschakeling, hot desking, conferentieruimtes, receptionistemodules en nog veel meer. Onze VoIP experts staan klaar om jouw VoIP hosting in te richten en aan te passen als dat nodig is.
Onze servicedesk staat iedere dag voor je klaar om je te helpen wanneer je ergens tegenaan loopt. We denken met je mee en zorgen dat je met een glimlach de telefoon ophangt. Bekijk hieronder de ervaring van onze gebruikers.
Voor veel mensen is ICT abracadabra, dus wij maken het zo makkelijk mogelijk. Staat je vraag of antwoord er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Hosted VoIP is jouw digitale telefooncentrale. Vanuit dit platform wordt jouw gehele belplan ingericht. Onze experts helpen je graag met het opzetten en onderhouden hiervan.
Wij controleren of jouw netwerkverbinding genoeg capaciteit heeft om VoIP te hosten. Dit zit inbegrepen bij de totale inventarisatie.
Zeker. Ook alle mobiele gebruikers kunnen opgenomen worden in jouw Hosted VoIP platform. Zo kunnen ook de 06-nummers meegenomen worden in het belplan en kunnen ze gebruik maken van de diverse extensies.
Wanneer je overstapt naar Hosted VoIP kan jouw gehele telefonie omgeving sneller en gebruiksvriendelijker gemaakt worden met talloze extensies. Enkele populaire extensies zijn: Wachtrijen, keuzemenu’s, doorschakelen, vast- & mobiel koppeling en openingstijden. Er is nog veel meer mogelijk dus we gaan graag in gesprek over jouw behoeften.