Home › VoIP Telefonie
VoIP Telefonie
Altijd en overal bereikbaar
VoIP telefonie is dé oplossing voor zakelijke telefonie. Het is namelijk bellen via het internet, waarbij je vaste én mobiele telefonie gewoon op één centrale plek wordt geregeld.
VoIP telefonie als zakelijke oplossing
Ondernemingen stappen steeds vaker over naar VoIP als zakelijke telefonieoplossing. VoIP staat voor Voice over IP en betekent simpelweg bellen via het internet. Deze moderne telefonieoplossing is perfect voor bedrijven die zoeken naar een totaalpakket voor zakelijke telefonie.
Zakelijke telefonie van IT Synergy bestaat uit drie elementen; het product (hardware en software), hosting in de telefooncentrale en onze beheer- en supportdiensten. Zo draait onze volledige telefoniedienst volledig om de eindgebruiker heen.
De producten in het midden van de cirkel staan voor de hard- en software die nodig zijn om gebruik te maken van een VoIP oplossing. Het gaat hierbij om een vaste telefoon of smartphone met abonnement en bijbehorende zakelijke telefoonnummers. Denk daarnaast ook aan innovatieve extensies op traditionele zakelijke telefonie, zoals ‘Bellen met Teams’.
De buitenste ring staat voor onze diensten. VoIP beheer is het menselijke aspect van onze services. Wij zetten namelijk de VoIP telefooncentrale voor je op en houden hem nauwlettend in de gaten. Daarnaast is onze servicedesk altijd bereikbaar voor problemen en eventuele aanpassingen aan het telefonieplatform.
Vanuit dit centrale punt worden de belproducten beheerd en gemonitord. Hier staan alle belplannen, doorschakelopties, gebruikers en licenties geregistreerd. Het is het hart van jouw VoIP omgeving.
Al onze voip diensten
Wanneer je kiest voor cloud telefonie via VoIP, heb je direct toegang tot de nieuwste technieken binnen de telecomwereld. Het is een ideale zakelijke telefonie oplossing wanneer je op zoek bent naar flexibiliteit, betrouwbaarheid en schaalbaarheid.
Bellen via Teams is één van de grootste trends voor zakelijke communicatie. Maar wist je dat je Microsoft Teams ook kunt integreren in je belplan? Zo kun je dus ook externe partijen bellen binnen de Teams omgeving. Gewoon via je eigen zakelijke telefoonnummer.
Onze hosted VoIP service verzorgt jouw VoIP centrale in de cloud. Die ouderwetse telefooncentrale is daarmee verleden tijd. Bekijk hier hoe we jouw platform kunnen inrichten.
Je kunt VoIP toepassen binnen de mobiele telefonie omgeving van jouw (MKB) bedrijf. Bekijk hier alle mogelijkheden van onze zakelijke mobiele abonnementen.
We bellen nog steeds veel via de vaste lijn en dat kan nu ook via het internet! Bekijk onze zakelijke telefonie abonnementen, welke je met de VoIP app ook op je mobiel integereert.
Om te kunnen bellen heb je natuurlijk een telefoon nodig. Een VoIP telefoon is net iets uitgebreider dan je misschien gewend bent. Wij leveren complete en gebruiksklare VoIP toestellen en accessoires, zoals headsets. Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor de allernieuwste smartphones.
Jouw unieke telefoonnummer is belangrijk. Daarom kunnen we dat altijd overnemen van je huidige provider. En heb je extra nummers nodig? Wij leveren nationale en internationale nummers in oplagen van 1 tot 100. Dat is overstappen zonder gedoe.
Vast, mobiel of via de Teams app
Doorschakelen, wachtmuziek, twinning en nog veel meer!
Op- en afschalen is in één klap geregeld







Extern VoIP bellen met Microsoft Teams
Bellen via Microsoft Teams is de nieuwste innovatie in de telecomwereld. Met deze VoIP oplossing wordt het mogelijk om echt te bellen via Microsoft Teams. Ook naar externen! Deze integratie is een koppeling tussen de VoIP centrale en Teams, waardoor gebruikers alles onder één dak hebben in de Microsoft Teams app.
Enkele functies van de centrale:
Inkomende bellers worden bij drukte automatisch in een wachtrij geplaatst.
Log eenvoudig in op (maximaal) twee vaste toestellen.
Stel een leuk muziekje in voor verschillende wachtrijen.
Neem gesprekken op, bijvoorbeeld voor trainings- en evaluatiedoeleinden.
Meld je eenvoudig aan of af op verschillende vaste toestellen, compleet met persoonlijke belinstellingen.
Richt een keuzemenu in, zodat bellers kunnen kiezen welke afdeling ze nodig hebben.
Sluit meerdere gebruikers aan op één voicemailbox. Superhandig voor de servicedesk.
Stel voor voor privénummers én gedeelde nummers in wanneer deze bereikbaar zijn.
Log naast je vaste apparaat in op je smartphone en switch met één klik van je vaste naar je mobiele telefoon.
Zakelijk VoIP telefonie abonnement met eigen telefooncentrale in de cloud
De VoIP telefooncentrale is het hart van jouw zakelijke telefonie omgeving. Hier staan alle gebruikers met het aangewezen VoIP abonnement geregistreerd. Vanuit dit platform kun je precies bepalen hoe collega’s gebruik maken van jouw zakelijke telefonie oplossing. Er zijn abonnementen voor vast en mobiel. Er zijn ook opties voor add-ons, zoals bellen via Teams of onze VoIP app. Bellen met VoIP was nog nooit zo overzichtelijk.
Onze servicedesk staat iedere dag voor je klaar om je te helpen wanneer je ergens tegenaan loopt. We denken met je mee en zorgen dat je met een glimlach de telefoon ophangt. Bekijk hieronder de ervaring van onze gebruikers.
Voor veel mensen is ICT abracadabra, dus wij maken het zo makkelijk mogelijk. Staat je vraag of antwoord er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
VoIP staat voor Voice over Internet Protocol. Je kunt via de wifi of het internet vanuit iedere plek bellen met één nummer.
Je kunt met VoIP ook mobiel bellen. Via een app is het mogelijk om vanaf je mobiel te bellen met je zakelijk nummer.
VoIP maakt gebruik van het internet, dus je bent niet meer afhankelijk van ‘dure’ telefonie providers. VoIP gebruikers betalen alleen voor het internet en voor de dienstverlening.
VoIP brengt ontzettend veel voordelen met zich mee. Het is maximaal flexibel, overal bereikbaar en je zit niet vast aan een contract, maar je betaalt naar gebruik. Bovendien is het geschikt voor vaste en mobiele telefonie en het aantal gebruikers is makkelijk aan te passen.