Lisa den Hartigh IT

Lisa den Hartigh

Lisa is een van de toppers binnen het supportteam van IT Synergy. Ze is 1e lijns servicedesk engineer en het eerste aanspreekpunt voor klantrelaties die tegen een ICT probleem aan lopen. Wanneer je belt, staat ze gelijk voor je klaar!

Koffie? Doe mij maar thee en op z’n tijd een lekkere latte macchiato! 

De werkweek van Lisa

Lisa heeft ICT beheer gestudeerd aan Techniek College Rotterdam en is hierna doorgestroomd als servicedesk medewerker. Als 1e lijns servicedesk engineer houdt ze zich dagelijks bezig met ICT vraagstukken. De kans is groot dat je haar als één van de eersten aan de lijn krijgt om jouw IT probleem op te lossen.

Lisa haalt vooral energie uit het ad hoc oplossen van problemen en het aanpakken van diverse situaties. Het leukste aan haar functie vindt ze het intensieve klantcontact, waarbij ze dagelijks veel verschillende mensen spreekt. Ze wil nu zo veel mogelijk ervaring opdoen, zodat ze in de toekomst alle benodigde certificaten kan halen om door te groeien binnen de servicedesk en het supportteam.

Lisa in het weekend

In het weekend gaat Lisa graag naar het strand of een bos om lekker te wandelen. Daarnaast kun je haar regelmatig achter haar Playstation 5 vinden, waar ze voornamelijk RPG games op speelt. Haar favoriete game is Yakuza, dus als je hier nog tips voor nodig hebt, kun je Lisa een belletje geven!

Scroll naar top