OVER ROBIN

Robin zit in het supportteam van IT Synergy en is Servicedesk Engineer 2e lijn. Hij pakt complexe problemen van klanten op en staat hen iedere dag vrolijk te woord. Koffie? Liever niet, doe mij maar een ijskoud colaatje!

De werkweek van Robin

Als Servicedesk Engineer is Robin aanspreekpunt van onze klanten wanneer ze ergens tegenaan lopen. Robin lost complexe problemen op en helpt onze Servicedesk Engineers 1e lijn wanneer zij ergens niet uitkomen. Daarnaast overziet hij processen binnen de servicedesk en bewaakt hij de voortgang van het oplossen van ingeschoten tickets. Robin heeft veel ervaring als offsite en onsite support engineer en heeft als systeembeheerder gewerkt aan automatiseringsprocessen en de meest uiteenlopende ICT vraagstukken. Hij houdt van de vrijheid en verantwoordelijkheid bij het oplossen van problemen en doet dit al van jongs af aan. Zo loste hij vroeger al computerproblemen op voor vrienden en familie. Om zichzelf te blijven ontwikkelen wil Robin zich storten op het behalen van expert certificaten voor Azure en Microsoft 365. Dit o.a. om onze relaties nog beter van dienst te kunnen zijn.

Het weekend van Robin

In het weekend gaat Robin graag met zijn vrienden naar het circuit. Met zijn Mazda MX-5 scheurt hij o.a. graag over Zandvoort en circuits in Duitsland. Dit zorgt vaak voor erg gezellige weekendjes! Naast het rijden op circuits, rijd hij ook graag race games in VR of gaat hij eropuit om auto’s te fotograferen. Wanneer je iets wilt weten over auto’s of autofotografie, kun je Robin altijd een berichtje sturen!
Scroll naar top