🏠 Home › Remote Support
Remote support
Heb je een IT probleem? Neem dan contact met ons op. Wanneer je dit gedaan hebt, pakken we je probleem zo snel mogelijk op. Wil een van onze collega’s met je meekijken? Voer dan de code hiernaast in!
Hoe wil je contact opnemen?
Telefoon
Heb je een probleem dat direct moet worden opgelost? Bel dan naar onze supportafdeling. We pakken jouw issue gelijk samen op en zorgen dat het zo snel mogelijk wordt verholpen.
Loop je ergens tegenaan, maar heb je geen mogelijkheid te bellen? Stuur onze IT engineers dan gerust een mailtje. Er wordt automatisch een ticket aangemaakt die wij voor je gaan oplossen.
Portaal*
Via ons klantenportaal is het mogelijk om direct een ticket in te schieten. Eén van onze collega’s zal dan binnen de afgesproken termijn contact met jou opnemen.
*alleen beschikbaar voor Rotterdam
Om je probleem op te kunnen lossen, is het vaak handig voor onze experts om mee te kijken wat er op jouw scherm gebeurt. We maken dan gebruik van Remote Support. Jij hoeft hier alleen de code voor in te vullen die wij je toesturen. We kunnen de controle van jouw computer of tablet dan tijdelijk overnemen om jouw probleem snel te verhelpen. Als het probleem is opgelost, verbreken we de verbinding en kun jij weer verder met je werk!
Werk je op een Mac en maak je voor het eerst gebruik van onze Remote Support? Bekijk dan de handleiding ‘Remote Support Client installeren op Mac’
Onze servicedesk staat iedere dag voor je klaar om je te helpen wanneer je ergens tegenaan loopt. We denken met je mee en zorgen dat je met een glimlach de telefoon ophangt. Bekijk hieronder de ervaring van onze gebruikers.
Bekijk de Academy
En wordt microsoft pro!
Wil je weten hoe iets werkt binnen jouw Microsoft 365 omgeving? Bekijk dan onze academy! Hier kun je allerlei handleidingen, tips & tricks vinden over bijna alle Microsoft 365 applicaties!