IT Synergy Probleem afhandeling E-BOOK
- Gedetailleerde stappenplan van onze probleemoplossing
- Omschrijving van onze verschillende support niveau's
- Incidenten Matrix
- Onze reactie tijden per incident type
Hoe werkt de probleemafhandeling IT Synergy?
Je hebt een probleem en je weet niet hoe je dit zo 1 2 3 op moet lossen, het perfecte moment dus om IT Synergy een belletje te geven of een mailtje te sturen om zo samen tot een oplossing te komen.
Bij IT Synergy werken we met het programma Connectwise, via dit programma kunnen wij alles op IT gebied monitoren en beheren, dus ook jouw IT problemen. Hiervoor maken we zogenoemde tickets aan, waarvanuit jouw IT probleem wordt behandeld. Maar hoe gaat dit nu eigenlijk in zijn werk en wat gebeurt er vervolgens met jouw ticket? In het E-Book leggen we dit stapsgewijs uit. Welke weg jouw ticket af legt en hoe dit vervolgens afgehandeld wordt. Hiervoor hebben we een ‘fake case’ aangemaakt van ‘George Green’, zodat jij een goede inkijk krijgt op ons proces!