Home › Online Werkplek › IT Support
IT Support
Onze IT servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor gebruikers die problemen met hun IT ervaren. Hier zitten alle knappe koppen die iedere dag jouw werk makkelijker maken. Van wachtwoorden resetten tot ondersteuning binnen Microsoft 365.
Een skilled ICT servicedesk
Niet kunnen werken door een IT probleem is hartstikke vervelend, dat begrijpen wij maar al te goed. We streven er daarom naar dat je ons zo min mogelijk hoeft te bellen. Loop je toch ergens tegenaan? Een mailbox die niet goed synchroniseert of een bestand dat niet uploadt? Dan staat ons IT Support team voor je klaar. We lossen het IT probleem op en zorgen dat je ophangt met een glimlach.
Dit is hoe we dat doen:
- On- en offsite support: we stoppen pas als het probleem verholpen is
- Verschillende contactmogelijkheden: bereik ons hoe jij het fijn vindt
- Wij meten klanttevredenheid: we verbeteren onze diensten met jouw feedback
Op locatie of op afstand
Via e-mail, telefoon of ons ticketportaal
En verbeteren onze diensten met jouw feedback







IT hulp op locatie van onze System Engineers
Onsite support betekent support op locatie. Deze vorm van IT support wordt geleverd door onze system engineers. Zij komen bij jou langs voor persoonlijke hulp en om alle ICT op kantoor te controleren, van netwerken tot printers. Afhankelijk van de grootte en behoefte van jouw bedrijf, plannen zij standaard momenten in om jouw omgeving te bekijken en ICT vragen te beantwoorden.
Het kan ook voorkomen dat onsite support ad-hoc nodig is, bijvoorbeeld bij een grootschalige calamiteit. In dat geval snellen onze system engineers direct naar je toe. Binnen onze SLA maken we duidelijke afspraken over o.a. reactietijden en impact. Je weet zo altijd waar je aan toe bent.
IT hulp op afstand met onze IT servicedesk engineers
Offsite support betekent support op afstand. Deze vorm van IT support wordt geleverd door onze servicedesk engineers. Telefonisch, per e-mail of via ons eigen ticketportaal. Offsite support is volledig inclusief in ons SLA. Je betaalt dus niet per belletje of vraag.
Ons servicedesk team bestaat uit 1e, 2e en 3e-lijns servicedesk engineers, die alle soorten IT vraagstukken kunnen oplossen.
Support aanvragen
Je kunt onze servicedesk engineers op verschillende manieren bereiken. Afhankelijk van de situatie en de impact van het probleem, kies je wat voor jou de beste manier is. Welke dat zijn? Check ze hieronder!
Onze IT support engineers zijn te bereiken via e-mail. Bekijk hier welke e-mailadressen wij gebruiken per vestiging.
Wanneer je ons een berichtje stuurt, wordt jouw mail automatisch omgezet in een ticket. Aan dit ticket wordt vervolgens een support engineer gekoppeld, die indien nodig contact met jou opneemt. Via ons ticketsysteem kun je makkelijk in de gaten houden in welke fase jouw ticket zich bevindt. Wanneer het ticket is afgerond, ontvang je een mail met bevestiging en de mogelijkheid om ons feedback te geven.
Onze IT support afdeling is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 08:00 tot 18:00 uur voor al jouw IT vragen.
Wanneer je telefonisch contact met ons opneemt, word je doorverbonden met één van onze servicedesk engineers. De engineer zet jouw IT vraag om in een ticket en wijst zichzelf of een collega hier aan toe. Indien mogelijk, pakken we IT problemen direct op. Dit is onder andere afhankelijk van de capaciteit op de ICT servicedesk en de impact die het ICT probleem heeft op jouw onderneming.
Via ons ticketportaal kunnen gebruikers op elk gewenst moment een ticket aanmaken. Dit komt dan direct terecht bij onze support engineers.
Wanneer je een supportaanvraag indient via het ticketportaal, wordt deze direct verwerkt binnen het ticketsysteem. Het voordeel van onze portal is dat er geen menselijke interactie is. Pas wanneer het probleem aangepakt wordt door een van onze engineers zullen deze contact met jou opnemen. Heel handig voor non-critical IT problemen .
Zo meten wij tevredenheid over onze IT Support
Wij willen iedereen van IT laten houden en dat kan alleen als al onze klanten en (eind)gebruikers positieve ervaringen met onze IT support hebben. We vragen dan ook graag om feedback. Zo kunnen we achterhalen wat er goed gaat en waar de verbeterpunten liggen.
Na elk afgerond ticket vragen wij om een beoordeling. Dit doen wij volgens de CSAT-methode. Deze werkt heel gemakkelijk via smileys en kan binnen een paar seconden worden ingediend.
Periodiek doen wij een NPS-meting. Een NPS-meting geeft ons goed inzicht in het algemene sentiment rondom onze dienstverlening en helpt ons bij het verbeteren van onze ICT services.
Onze servicedesk staat iedere dag voor je klaar om je te helpen wanneer je ergens tegenaan loopt. We denken met je mee en zorgen dat je met een glimlach de telefoon ophangt. Bekijk hieronder de ervaring van onze gebruikers.
Voor veel mensen is ICT abracadabra, dus wij maken het zo makkelijk mogelijk. Staat je vraag of antwoord er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Supportaanvragen worden door ons servicedesk team omgezet naar tickets. Deze tickets worden vervolgens verwerkt, bijgehouden en afgehandeld in het ticketsysteem.
Wanneer je contact hebt met onze servicedesk via e-mail, telefoon of ticketportaal, ontvang je support op afstand. In de meeste gevallen kunnen wij problemen oplossen door aanpassingen te doen in onze systemen. Het kan ook voorkomen dat we tijdelijk jouw device overnemen om daar wijzigingen in door te voeren.
De servicedesk is doorlopend bereikbaar per e-mail en via het ticketportaal. Telefonische ondersteuning kan aangevraagd worden op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur.
Bij onsite support komen onze systeembeheerders naar jou toe. Dit doen wij periodiek én wanneer de situatie daar om vraagt bij kritieke calamiteiten.