Support

010 – 30 31 999

Ma - Vrij: 8:00 - 18:00

support@itsynergy.nl

ICT Waarborg gecertificeerd

Grootste ICT community partner

Voip telefoonnummer toestel
Ralph Rouwen

Ralph Rouwen

Hoe pas of maak ik een keuzemenu aan in een PBX centrale

In dit artikel:
    Add a header to begin generating the table of contents

    Login op de PBX.
    Navigeer naar “Actions – IVR”.
    Dubbelklik op een bestaande keuzemenu om een keuzemenu aan te passen of druk op “Add” om een keuzemenu aan te maken.

    • Name: Naam van het keuzemenu
    • Sound: Tekst welke afgespeeld wordt in het keuzemenu
    • Timeout: Na deze tijd wordt de geluidsbestand opnieuw afgespeeld
    • Include extensions: Indien deze functie aanstaat, kan de beller een bekende extensie invoeren en direct worden doorverbonden naar dat nummer

    Wanneer je in het bewerken venster zit, kan je op “Add” drukken om een keuze toe te voegen.

    Indien je het schuifje bij “Default” aan zet, zal bij geen keuze in het keuzemenu, dat de standaard keuze zijn na de timeout die je hebt aangegeven.

    powered by Typeform
    Ralph Rouwen

    Ralph Rouwen

    Ralph is één van de 40 experts bij IT Synergy. Hij is developer en Growth Hacker. Hij houdt zich het liefst bezig met het bouwen van applicaties en het optimaliseren van websites of webshops.

    Andere bekeken ook

    IT Synergy © All rights reserved 2020

    ICT Bedrijf beoordelingen en ervaringen

    itsynergy.nl 9.8 uit 10 gebaseerd op 15 reviews

    Scroll naar top