Hoe pas of maak ik een keuzemenu aan in een PBX centrale?

Voip telefoonnummer toestel

Login op de PBX.
Navigeer naar ‘Actions – IVR’.
Dubbelklik op een bestaand keuzemenu om een keuzemenu aan te passen of druk op ‘Add’ om een keuzemenu aan te maken.

  • Name: naam van het keuzemenu.
  • Sound: tekst welke afgespeeld wordt in het keuzemenu.
  • Timeout: na deze tijd wordt de geluidsbestand opnieuw afgespeeld.
  • Include extensions: indien deze functie aanstaat, kan de beller een bekende extensie invoeren en direct worden doorverbonden naar dat nummer.

Wanneer je het bewerken venster open hebt staan, kun je op ‘Add’ drukken om een keuze toe te voegen.

Indien je het schuifje bij ‘Default’ aanzet, zal bij geen keuze in het keuzemenu, dat de standaard keuze zijn na de time-out die je hebt aangegeven.

Vraag het onze specialisten!
we nemen zo snel mogelijk contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Ralph Rouwen
Ralph Rouwen
Ralph is één van de 40 experts bij IT Synergy. Hij is developer en Growth Hacker. Hij houdt zich het liefst bezig met het bouwen van applicaties en het optimaliseren van websites of webshops.

Over IT Synergy

Your way to the cloud

Van IT beheer tot IT support en van het inrichten van duizenden werkplekken tot online telefonie. Wij regelen het. Altijd met een glimlach, altijd bereikbaar en zonder verrassingen.

Scroll naar boven
Voordat je gaat...

We hopen dat je wat hebt gehad aan dit artikel! Waarschijnlijk ben je met een vraag hier terecht gekomen, maar hoe handig is het nu als je al deze tips en tricks over Microsoft 365, gewoon in je mailbox krijgt? Zo voorkom je vragen en kan jij de blitz maken bij je collega’s!

Vul hier je e-mail adres in en blijf altijd op de hoogte van de laatste Microsoft tips en handige tricks!

Excuses, we ervaren storing

Microsoft
Op dit moment ervaart Microsoft een storing. Het kan voorkomen dat inloggen in de online omgeving daarom niet lukt. We werken hard aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.

Telefonie
Een storing op het telefonie platform zorgt ervoor dat wij geen inkomende telefoontjes aan kunnen nemen. Voor support kun je ons mailen op: support@itsynergy.nl