Servicedesk

010 – 30 31 999
support@itsynergy.nl

Sales

010 – 30 31 930
sales@itsynergy.nl

Hoe pas of maak ik een keuzemenu aan in een PBX centrale?

Voip telefoonnummer toestel
Ralph Rouwen

Ralph Rouwen

In dit artikel:
    Add a header to begin generating the table of contents
    Share on linkedin
    Delen op Linkedin
    Share on email
    Stuur naar een collega
    Share on twitter
    Deel op twitter
    Share on whatsapp
    Stuur via whatsapp
    Share on facebook
    Deel op facebook

    Login op de PBX.
    Navigeer naar ‘Actions – IVR’.
    Dubbelklik op een bestaand keuzemenu om een keuzemenu aan te passen of druk op ‘Add’ om een keuzemenu aan te maken.

    • Name: naam van het keuzemenu.
    • Sound: tekst welke afgespeeld wordt in het keuzemenu.
    • Timeout: na deze tijd wordt de geluidsbestand opnieuw afgespeeld.
    • Include extensions: indien deze functie aanstaat, kan de beller een bekende extensie invoeren en direct worden doorverbonden naar dat nummer.

    Wanneer je het bewerken venster open hebt staan, kun je op ‘Add’ drukken om een keuze toe te voegen.

    Indien je het schuifje bij ‘Default’ aanzet, zal bij geen keuze in het keuzemenu, dat de standaard keuze zijn na de time-out die je hebt aangegeven.

    Vragen aan onze specialist?

    Ralph Rouwen

    Ralph Rouwen

    Ralph is één van de 40 experts bij IT Synergy. Hij is developer en Growth Hacker. Hij houdt zich het liefst bezig met het bouwen van applicaties en het optimaliseren van websites of webshops.

    Bekijk ook:

    IT Synergy © All rights reserved 2020

    ICT Bedrijf beoordelingen en ervaringen

    itsynergy.nl 9.8 uit 10 gebaseerd op 16 reviews

    Scroll naar top

    DOE DE ICT CHECK

    En kom er direct achter waar jouw onderneming nog stappen kan maken!

    Stap 1 van 11

    • Voer een getal tussen 0 en 25 in.