Er wordt gebruik gemaakt van een wachtrij wanneer de gebruiker ‘niet storen’ heeft ingeschakeld of dat het toestel is afgemeld van de wachtrij.
Met *79 kan niet storen worden uitgeschakeld.
Met *84 kan het toestel aangemeld worden of kijk op de webpagina van de PBX bij, “Actions – ACD”.
Klik op de desbetreffende wachtrij en “Agents” en zet de membership op enabled.
- Home
- Kennisbank
- VoIP telefonie
- Help! Mijn toestel gaat niet over
Help! Mijn toestel gaat niet over
Vraag het onze specialisten!
we nemen zo snel mogelijk contact op
Brent van Mastrigt
Brent is één van de 40 experts bij IT Synergy. Het liefst helpt hij klanten online vindbaar te maken, door het schrijven van teksten en het creëren van video's.
Over IT Synergy
Your way to the cloud
Van IT beheer tot IT support en van het inrichten van duizenden werkplekken tot online telefonie. Wij regelen het. Altijd met een glimlach, altijd bereikbaar en zonder verrassingen.
Brent van Mastrigt
In dit artikel:
Add a header to begin generating the table of contents
Nog meer artikelen
Iets voor jou?