Axeos Phone app aanmelden op een PBX centrale

hosted voip mobiel

Indien er een vrije Axeos Phone licentie op de PBX aanwezig is dien je devolgende stappen uit te voeren.

Als je op de zaak aanwezig bent en alleen bereikbaar wilt zijn op je hardphone, kan je in de Axeos phone app jezelf op DND zetten.

Download de Axeos Phone app via de Android Play Store of iOS App Store.

Ga naar “System – Users”, dubbelklik op de desbetreffende gebruiker en navigeer naar tabblad “Phones”.
Klik op “Add – Axeos Phone”.

Scan de QR code via de App:

Axeos Phone toevoegen

Druk op (zoals in het screenshot hierboven in aangegeven) op 205@axeos.vpbx en klik op Niet Storen/DND.

Aangezien we met wachtrijen werken moet je uiteraard wel aangemeld zijn op de wachtrij. Op onze hardphones hebben we daarvoor de ACD IN en ACD UIT knop geprogrammeerd staan.

Om jezelf aan en af te melden op de wachtrij kan je de volgende 2 servicecodes gebruiken:

*83: Afmelden

*84: Aanmelden

Vraag het onze specialisten!
we nemen zo snel mogelijk contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Ralph Rouwen
Ralph Rouwen
Ralph is één van de 40 experts bij IT Synergy. Hij is developer en Growth Hacker. Hij houdt zich het liefst bezig met het bouwen van applicaties en het optimaliseren van websites of webshops.

Over IT Synergy

Your way to the cloud

Van IT beheer tot IT support en van het inrichten van duizenden werkplekken tot online telefonie. Wij regelen het. Altijd met een glimlach, altijd bereikbaar en zonder verrassingen.

Scroll naar boven
Voordat je gaat...

We hopen dat je wat hebt gehad aan dit artikel! Waarschijnlijk ben je met een vraag hier terecht gekomen, maar hoe handig is het nu als je al deze tips en tricks over Microsoft 365, gewoon in je mailbox krijgt? Zo voorkom je vragen en kan jij de blitz maken bij je collega’s!

Vul hier je e-mail adres in en blijf altijd op de hoogte van de laatste Microsoft tips en handige tricks!

Excuses, we ervaren storing

Microsoft
Op dit moment ervaart Microsoft een storing. Het kan voorkomen dat inloggen in de online omgeving daarom niet lukt. We werken hard aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.

Telefonie
Een storing op het telefonie platform zorgt ervoor dat wij geen inkomende telefoontjes aan kunnen nemen. Voor support kun je ons mailen op: support@itsynergy.nl