Servicedesk

010 – 30 31 999
support@itsynergy.nl

Sales

010 – 30 31 930
sales@itsynergy.nl

Axeos Phone app aanmelden op een PBX centrale

hosted voip mobiel
Ralph Rouwen

Ralph Rouwen

In dit artikel:
    Add a header to begin generating the table of contents
    Share on linkedin
    Delen op Linkedin
    Share on email
    Stuur naar een collega
    Share on whatsapp
    Stuur via whatsapp

    Indien er een vrije Axeos Phone licentie op de PBX aanwezig is dien je devolgende stappen uit te voeren.

    Als je op de zaak aanwezig bent en alleen bereikbaar wilt zijn op je hardphone, kan je in de Axeos phone app jezelf op DND zetten.

    Download de Axeos Phone app via de Android Play Store of iOS App Store.

    Ga naar “System – Users”, dubbelklik op de desbetreffende gebruiker en navigeer naar tabblad “Phones”.
    Klik op “Add – Axeos Phone”.

    Scan de QR code via de App:

    Axeos Phone toevoegen

    Druk op (zoals in het screenshot hierboven in aangegeven) op 205@axeos.vpbx en klik op Niet Storen/DND.

    Aangezien we met wachtrijen werken moet je uiteraard wel aangemeld zijn op de wachtrij. Op onze hardphones hebben we daarvoor de ACD IN en ACD UIT knop geprogrammeerd staan.

    Om jezelf aan en af te melden op de wachtrij kan je de volgende 2 servicecodes gebruiken:

    *83: Afmelden

    *84: Aanmelden

    Vragen aan onze specialist?

    Ralph Rouwen

    Ralph Rouwen

    Ralph is één van de 40 experts bij IT Synergy. Hij is developer en Growth Hacker. Hij houdt zich het liefst bezig met het bouwen van applicaties en het optimaliseren van websites of webshops.

    Bekijk ook:

    IT Synergy © All rights reserved 2020

    ICT Bedrijf beoordelingen en ervaringen

    itsynergy.nl 9.8 uit 10 gebaseerd op 16 reviews

    Scroll naar top