BEKIJK ONZE KENNISBANK ARTIKELEN
In onze kennisbank vind je de beste en handigste e-books, handleidingen en artikelen over bijvoorbeeld Microsoft 365, VoIP, onze diensten en nog veel meer. Allemaal gratis te bekijken of downloaden, wel zo handig!
- Alles
- Handleidingen
- Informatief
- Inloggen
- IT Diensten
- Microsoft 365
- OneDrive
- Outlook
- Security
- Server
- Teams
- VoIP
- Alles
- Handleidingen
- Informatief
- Inloggen
- IT Diensten
- Microsoft 365
- OneDrive
- Outlook
- Security
- Server
- Teams
- VoIP
Verbinden met serveromgeving en wachtwoord wijzigen
Inleiding Hoe werkt een Terminal Server? Je gaat in de nieuwe ICT omgeving werken op een Terminal Server. Dit betekent …
De VoIP Gebruikers Handleiding voor uw PBX centrale
Uw organisatie heeft gekozen om gebruik te maken van de Axeos telefonieoplossing van IT Synergy. Met deze Cloud gebaseerde oplossing …
Handige PBX afkortingen, links en Servicecodes
Afkortingen PBX: Telefooncentrale SPP: Axeos Backend (hier worden de centrales beheert) SIP: Session Initiation Protocol RTP: Real-time …
Hoe meld je een trunk aan op een PBX centrale?
Login op de PBX.Navigeer naar ‘Communication – Trunks’ en klik op ‘Add’.Maak de volgende settings: Wachtwoord van de trunk vind …
Axeos Phone app aanmelden op een PBX centrale
Indien er een vrije Axeos Phone licentie op de PBX aanwezig is dien je devolgende stappen uit te voeren. …
Hoe vul ik het externe telefoonboek aan in een PBX centrale?
Login op de PBX.Navigeer naar ‘Services – Phonebook’ en klik op ‘Add’. Als je nogmaals op ‘Add’ drukt, kan je …
Hoe stel ik aangepaste tijden in, in een PBX centrale?
Login op de PBX.Navigeer naar ‘Services – Time Rules’.Dubbelklik op de desbetreffende tijdsregel om tijden/data aan te passen of toe …
Hoe pas ik de nummerweergave van een toestel aan in een PBX centrale?
Standaard wordt de CLIP meegestuurd welke je in de trunk onder het tabblad ‘Numbering’ hebt ingevuld.Indien de klant meerdere externe …
Hoe pas of maak ik een keuzemenu aan in een PBX centrale?
Login op de PBX.Navigeer naar ‘Actions – IVR’.Dubbelklik op een bestaand keuzemenu om een keuzemenu aan te passen of druk …
Waarom zie ik geen namen bij inkomende oproepen
Dit heeft te maken omdat er geen CID prefix is meegegeven bij het inkomende nummer.Programmeer dat als volgt: Belangrijk is …
JESSY
Marketeer