IT SERVICEDESK
IT Synergy is trots op haar servicedesk. Elke dag staan hier onze IT specialisten klaar om problemen op te lossen en vragen te beantwoorden. Bij onze servicedesk werken we met ‘single point of contact’ voor de gebruikers, dat wil zeggen dat jij één IT expert krijgt toegewezen die jouw specifieke IT-vraag behandeld. Het voordeel van single point of contact is dat je meteen wordt geholpen door de juiste persoon en je jouw vraag niet telkens opnieuw hoeft uit te leggen, hierdoor wordt jouw probleem snel en effectief verholpen.
Onze IT helpdesk als ondersteuning voor uw (MKB) bedrijf
Wij leveren echt alle soorten IT support. De servicedesk is elke dag per mail en telefonisch bereikbaar. Nieuwe gebruiker? Check. Rechten wijzigen? Check. Last van een computerstoring? Check. Onze servicedesk kan je helpen!
- Bereikbaar via mail en telefoon
- On- en offsite ondersteuning
- Ticket-tracking
- Monitoring
IT hulp op afstand of
locatie met onze
ICT helpdesk
Middels onze geavanceerde software kunnen wij makkelijk en nauwkeurig meekijken met de gebruikers. Zo is iedereen altijd snel en binnen de afgesproken responstijd weer volledig aan het werk.Â
Alle binnenkomende berichten worden door onze medewerkers omgezet in tickets. Zo ben je altijd op de hoogte van huidige meldingen en de status van jouw verzoek. Wanneer een ticket is afgerond laat onze servicedesk jou dit weten door even te mailen of te bellen.
Voorkomen is beter dan genezen. Dat vinden we bij IT Synergy ook. Daarom monitort onze servicedesk proactief alle werkomgevingen. Hierbij letten we onder andere op updates, security breaches, schijfruimte, performance en back-ups.
We houden je altijd op de hoogte van ticketstatussen. Zo weet je waar je aan toe bent.
IT Synergy beschikt over een eerste, tweede en derdelijns servicedesk. Afhankelijk van de complexiteit van het binnenkomende incident of project zullen wij naar behoefte schalen.
We houden alles in de gaten. Ook als het in orde lijkt. Op deze manier voorkomen we dat er problemen ontstaan.
Onze ICT helpdesk support levert op afstand. Even bellen of mailen en we kijken met je mee. Dit is in veel gevallen dan ook de snelste en efficiëntste manier van werken.
In de praktijk komt het echter ook wel eens voor dat hulp op afstand niet voldoende is om jouw vraagstuk te kunnen oplossen. Voor de complexere en meer ingrijpende incidenten zullen wij altijd een IT engineer op locatie sturen.
MEEST GEKOZEN DOOR ONZE KLANTEN
- Flexibel online samenwerken
- 24/7 Skilled servicedesk
- Service Level Agreement (SLA)
WERKPLEK
- Alles in de Microsoft 365 werkplek
- Jouw eigen server in ons Datacenter
- Optie voor jouw non-cloud applicaties
WERKPLEK + VOIP
- Alles in de IT Synergy werkplek
- Eigen VoIP telefooncentrale
- Schaalbaar online telefonieplatform
ALLES OVER IT SUPPORT
De IT Servicedesk bij IT Synergy is onderdeel van IT Support. Wij leveren verschillende vormen IT Support. Van ad-hoc schakelen tot IT strategie advies en begeleiding. Bij ons ben je aan het juiste adres met jouw IT vraagstuk. Bekijk de verschillende mogelijkheden binnen onze dienstverlening hieronder:
TERUG NAAR IT SUPPORT
Bekijk het overkoepelende thema IT Support
IT CONSULTANCY
Meedenken over een passende IT strategie? Vraag het onze IT Consultants.
Een IT servicedesk fungeert als support voor al jouw ICT vragen. Of je nu jouw camera niet aan krijgt of niet meer bij bepaalde bestanden kunt, een IT servicedesk staat altijd klaar om jou uit de brand te helpen. Â
Je kunt voor al jouw vragen terecht bij een servicedesk. Heb je een klein probleem? Dan kan het vaak snel telefonisch worden afgehandeld. Is jouw vraagstuk complexer? Dan gaat een senior supporter achter jouw probleem aan en word jij altijd op de hoogte gehouden van de voortgang. Â
Je kunt bij jouw IT partner afspraken maken over het gebruik van de IT servicedesk. Vaak betaal je een vast bedrag per maand en kun je daarvoor onbeperkt terecht bij de support afdeling.Â
Dat klopt zeker. Een servicedesk monitort constant jouw IT omgeving. Zo worden grote storingen voorkomen en updates altijd op tijd uitgevoerd. Â