IT SERVICEDESK

WIJ NEMEN ALTIJD OP

IT Synergy is trots op haar servicedesk. Elke dag staan hier onze IT specialisten klaar om problemen op te lossen en vragen te beantwoorden. Bij onze servicedesk werken we met ‘single point of contact’ voor de gebruikers, dat wil zeggen dat jij één IT expert krijgt toegewezen die jouw specifieke IT-vraag behandeld. Het voordeel van single point of contact is dat je meteen wordt geholpen door de juiste persoon en je jouw vraag niet telkens opnieuw hoeft uit te leggen, hierdoor wordt jouw probleem snel en effectief verholpen.

support servicedesk

Onze IT helpdesk als ondersteuning voor uw (MKB) bedrijf


Wij leveren echt alle soorten IT support. De servicedesk is elke dag per mail en telefonisch bereikbaar. Nieuwe gebruiker? Check. Rechten wijzigen? Check. Last van een computerstoring? Check. Onze servicedesk kan je helpen!

IT hulp op afstand of
locatie met onze
ICT helpdesk

Middels onze geavanceerde software kunnen wij makkelijk en nauwkeurig meekijken met de gebruikers. Zo is iedereen altijd snel en binnen de afgesproken responstijd weer volledig aan het werk. 

Alle binnenkomende berichten worden door onze medewerkers omgezet in tickets. Zo ben je altijd op de hoogte van huidige meldingen en de status van jouw verzoek. Wanneer een ticket is afgerond laat onze servicedesk jou dit weten door even te mailen of te bellen.

Voorkomen is beter dan genezen. Dat vinden we bij IT Synergy ook. Daarom monitort onze servicedesk proactief alle werkomgevingen. Hierbij letten we onder andere op updates, security breaches, schijfruimte, performance en back-ups.

microsoft 365 support
VOORDELEN VAN
ONZE IT SERVICEDESK

We houden je altijd op de hoogte van ticketstatussen. Zo weet je waar je aan toe bent.

IT Synergy beschikt over een eerste, tweede en derdelijns servicedesk. Afhankelijk van de complexiteit van het binnenkomende incident of project zullen wij naar behoefte schalen.

We houden alles in de gaten. Ook als het in orde lijkt. Op deze manier voorkomen we dat er problemen ontstaan.

WIJ GAAN DOOR
TOT HET OPGELOST IS

Onze ICT helpdesk support levert op afstand. Even bellen of mailen en we kijken met je mee. Dit is in veel gevallen dan ook de snelste en efficiëntste manier van werken.

In de praktijk komt het echter ook wel eens voor dat hulp op afstand niet voldoende is om jouw vraagstuk te kunnen oplossen. Voor de complexere en meer ingrijpende incidenten zullen wij altijd een IT engineer op locatie sturen.

Systeembeheer
DE IT SERVICEDESK IS EEN ONDERDEEL VAN ONS IT BEHEER,
WEL ZO MAKKELIJK!

MEEST GEKOZEN DOOR ONZE KLANTEN

MICROSOFT 365 WERKPLEK
serverkast schijf
voor de stap naar de cloud
serverkast-port
DE IT SYNERGY
WERKPLEK
serverkast schijfruimte
voor bedrijven met legacy software
serverkast porten
DE IT SYNERGY
WERKPLEK + VOIP
serverkast schijfruimte
IT en telefonie onder één dak
serverkast ethernet port
ict-check-ebook
CHECK IN 2 MINUTEN
OF JOUW IT OMGEVING
KLAAR IS VOOR DE TOEKOMST

ALLES OVER IT SUPPORT

wel zo duidelijk

De IT Servicedesk bij IT Synergy is onderdeel van IT beheer. Wij leveren verschillende vormen IT Support. Van ad-hoc schakelen tot IT strategie advies en begeleiding. Bij ons ben je aan het juiste adres met jouw IT vraagstuk. Bekijk de verschillende mogelijkheden binnen onze dienstverlening hieronder:

TERUG NAAR IT SUPPORT

Bekijk het overkoepelende thema IT Support

IT CONSULTANCY

Meedenken over een passende IT strategie? Vraag het onze IT Consultants.

TOE AAN ADVIES VAN EEN EXPERT?
MAAK DAN VRIJBLIJVEND EEN AFSPRAAK MET KOEN
VEELGESTELDE VRAGEN:
Wat is een IT servicedesk?

Een IT servicedesk fungeert als support voor al jouw ICT vragen. Of je nu jouw camera niet aan krijgt of niet meer bij bepaalde bestanden kunt, een IT servicedesk staat altijd klaar om jou uit de brand te helpen.  

Met welke vragen kan ik terecht bij een IT servicedesk?

Je kunt voor al jouw vragen terecht bij een servicedesk. Heb je een klein probleem? Dan kan het vaak snel telefonisch worden afgehandeld. Is jouw vraagstuk complexer? Dan gaat een senior supporter achter jouw probleem aan en word jij altijd op de hoogte gehouden van de voortgang.  

Wat kost een IT servicedesk?

Je kunt bij jouw IT partner afspraken maken over het gebruik van de IT servicedesk. Vaak betaal je een vast bedrag per maand en kun je daarvoor onbeperkt terecht bij de support afdeling. 

Monitort een servicedesk proactief op storingen?

Dat klopt zeker. Een servicedesk monitort constant jouw IT omgeving. Zo worden grote storingen voorkomen en updates altijd op tijd uitgevoerd.  

koen koffie

OF LAAT HIER DIRECT EEN BERICHT ACHTER!

Scroll naar top

DOE DE ICT CHECK

En kom er direct achter waar jouw onderneming nog stappen kan maken!

Stap 1 van 8