IT Servicedesk

IT Synergy is trots op haar servicedesk. Elke dag staan hier onze IT specialisten klaar om problemen op te lossen en vragen te beantwoorden. Bij onze servicedesk werken we met ‘single point of contact’ voor de gebruikers, dat wil zeggen dat jij één IT expert krijgt toegewezen die jouw specifieke IT-vraag behandeld. Het voordeel van single point of contact is dat je meteen wordt geholpen door de juiste persoon en je jouw vraag niet telkens opnieuw hoeft uit te leggen, hierdoor wordt jouw probleem snel en effectief verholpen.

Wil jij ook IT service vanaf je desk?

Onze IT helpdesk als ondersteuning voor jouw (MKB) bedrijf

Wij leveren echt alle soorten IT support. De servicedesk is elke dag per mail en telefonisch bereikbaar. Nieuwe gebruiker? Check. Rechten wijzigen? Check. Last van een computerstoring? Check. Onze servicedesk kan je helpen!

Middels onze geavanceerde software kunnen wij makkelijk en nauwkeurig meekijken met de gebruikers. Zo is iedereen altijd snel en binnen de afgesproken responstijd weer volledig aan het werk. 

Alle binnenkomende berichten worden door onze medewerkers omgezet in tickets. Zo ben je altijd op de hoogte van huidige meldingen en de status van jouw verzoek. Wanneer een ticket is afgerond laat onze servicedesk jou dit weten door even te mailen of te bellen.

Voorkomen is beter dan genezen. Dat vinden we bij IT Synergy ook. Daarom monitort onze servicedesk proactief alle werkomgevingen. Hierbij letten we onder andere op updates, security breaches, schijfruimte, performance en back-ups.

support servicedesk

Communicatie

We houden je altijd op de hoogte van ticketstatussen. Zo weet je waar je aan toe bent.

Supportlijnen

IT Synergy beschikt over een eerste, tweede en derdelijns servicedesk. Afhankelijk van de complexiteit van het binnenkomende incident of project zullen wij naar behoefte schalen.

Proactief

We houden alles in de gaten. Ook als het in orde lijkt. Op deze manier voorkomen we dat er problemen ontstaan.

IT-hulp op afstand of locatie met onze ICT-helpdesk

Onze ICT-helpdesk support levert op afstand. Even bellen of mailen en we kijken met je mee. Dit is in veel gevallen dan ook de snelste en efficiëntste manier van werken.

In de praktijk komt het echter ook wel eens voor dat hulp op afstand niet voldoende is om jouw vraagstuk te kunnen oplossen. Voor de complexere en meer ingrijpende incidenten zullen wij altijd een IT-engineer op locatie sturen.

Gratis E-book Over IT Support

Meer weten over IT Support?

🔒 Je gegevens zijn 100% veilig

VRAGEN OVER IT SERVICEDESK?

Onze specialisten staan direct voor je klaar. We zijn altijd te bereiken via 010 30 31 930 of stuur een berichtje naar sales@itsynergy.nl

Weet je al waar je naar opzoek bent? Via een offerteaanvraag kun je ons je IT behoefte laten weten. Wij nemen snel contact op met een passend aanbod.

Ben je er nog niet helemaal over uit? Plan dan direct een brainstormsessie in met een van onze specialisten. Zij praten over niets liever dan IT. 

Het IT Servicedesk Team

Het IT Servicedesk Team

Scroll naar top
50%
Je bent er bijna!
Vind een aantal tips voor IT Support.

🔒 Je gegevens zijn 100% veilig

Neem vrijblijvend contact op

Of neem direct contact op met 010 30 31 999