IT BEHEER
DE BESTE ICT
ONZE IT BEHEER DIENSTEN
Ons IT beheer staat in het teken van volledige ontzorging op elk niveau. Wij pakken de verantwoordelijkheid voor het online houden van jouw systemen en werknemers, zodat jullie je kunnen focussen op wat echt belangrijk is. En is er toch een kink in de (netwerk)kabel? Ons supportteam staat je altijd persoonlijk te woord. We nemen op binnen 3 keer rinkelen. Dat is ICT beheer zoals het hoort.
- Op basis van een SLA. Alle IT diensten voor een vast tarief per maand
- Proactieve monitoring. Wij bellen jou bij een storing
- Onbeperkt on- en offline support. Door onze skilled servicedesk
- 99,9% uptime. Een harde belofte
ZONDER KLEINE LETTERTJES
ICT SERVICES EN SYSTEMEN UITBREIDEN
VOOR JOUW (MKB) BEDRIJF
Onze IT services groeien met je mee. IT systemen moeten werken zoals het hoort en die afspraken maken we dan ook in een SLA. Maar om de IT omgevingen van onze klanten ook toekomstbestendig te houden, denken we actief mee aan innovatie mogelijkheden en strategie. De IT uitdagingen van vandaag kunnen morgen weer heel anders zijn. ICT beheer uitbesteden bij IT Synergy betekent profiteren van onze visie en kennis.
maar ook over 5 jaar een werkende IT omgeving
- Skilled servicedesk. Uitgerust met de nieuwste opleidingen en certificeringen
- Persoonlijke ICT strategie. Voor de korte én lange termijn
- Innoveer met ons mee! Profiteer van de nieuwste tools en apps die wij voor jou uitwerken
- Kwartaalsessies met een accountmanager. Om verbeterpunten en wensen door te nemen
MEEST GEKOZEN DOOR ONZE KLANTEN
- Flexibel online samenwerken
- 24/7 Skilled servicedesk
- Service Level Agreement (SLA)
DEZE WERKPLEK BESTAAT UIT:
Online werkplek ⓘ
Een online werkomgeving volledig in de cloud
Systeembeheer ⓘ
Alle systemen werkend en up-to-date.
Netwerkbeheer ⓘ
Apparaten en systemen zorgvuldig ingericht
en op elkaar afgestemd
Security beheer ⓘ
Een beveiligde cloud- en werkomgeving,
24/7 gemonitord.
Back-up beheer ⓘ
Redundant back-ups naar gewenste frequentie.
Microsoft 365 ⓘ
Online samenwerken via onder andere Outlook,
Onedrive, Word, Excel, Powerpoint en Sharepoint
Microsoft 365 migratie ⓘ
Jouw huidige omgeving volledig overgezet naar
het Microsoft 365 platform. Compleet met
mailboxen en werkmappen.
Hardware ⓘ
Altijd toegang tot de nieuwste en beste hardware
voor jouw organisatie.
Wij beheren de volledige supplychain.
Support ⓘ
Onbeperkt on- en offsite support van onze
servicedesk. Benaderbaar via telefoon, mail en
ons klantportal.
Serverbeheer
ADD-ONS:
VoIP Telefonie ⓘ
Bellen via het internet i.p.v. de vaste telefoon.
Voordeliger dan traditioneel bellen zonder
consessies in kwaliteit.
Webdevelopment ⓘ
Software ontwikkeling voor jouw onderneming.
We maken webapplicaties, apps, koppelingen en
websites.
WERKPLEK
- Alles in de Microsoft 365 werkplek
- Jouw eigen server in ons Datacenter
- Optie voor jouw non-cloud applicaties
DEZE WERKPLEK BESTAAT UIT:
Online werkplek ⓘ
Een eigen online werkomgeving. Benaderbaar
via RDS.
Systeembeheer ⓘ
Alle systemen centraal beheert, up-to-date en
gemonitord op performance.
Netwerkbeheer ⓘ
Het bedrijfsnetwerk ingericht op veiligheid en
gebruiksvriendelijkheid. Alles werkt.
Securitybeheer ⓘ
Jouw online omgeving beveiligd met de beste technieken. Ondersteund door onze
security experts.
Back-up beheer ⓘ
Redundant back-ups naar gewenste frequentie.
Microsoft 365 ⓘ
Online samenwerken via onder andere Outlook,
Onedrive, Word, Excel, Powerpoint en Sharepoint
Microsoft 365 migratie ⓘ
Jouw huidige werkomgeving volledig overgezet
de RDS, compleet met mailboxen en werkmappen.
Microsoft 365 vormt de basis voor het nieuwe online samenwerken.
Hardware ⓘ
Profiteer van de nieuwste hardware en technieken
in ons datacenter. Werkstations uitgerust met de
hardware voor jouw organisatie. Wij beheren de
volledige supplychian.
Support ⓘ
Onbeperkt on- en offsite support van onze
servicedesk. Benaderbaar via telefoon, mail en
ons klantportal.
Serverbeheer ⓘ
Jouw servers geplaatst in ons datacenter. Profiteer
van de voordelen omtrent kosten, op- en afschalen,
security en monitoring.
ADD-ONS:
VoIP Telefonie ⓘ
Digitaal bellen tegen een voordelig tarief. Makkelijk
op- en afschalen zonder consessies op
kwaliteits nivea.
Webdevelopment ⓘ
Laat software ontwikkelen de werken makkelijker
maakt. Wij creeeren webapplicaties, apps,
koppelingen en websites.
WERKPLEK + VOIP
- Alles in de IT Synergy werkplek
- Eigen VoIP telefooncentrale
- Schaalbaar online telefonieplatform
DEZE WERKPLEK BESTAAT UIT:
Online werkplek ⓘ
Een eigen RDS omgeving met alle tools die je nodig hebt. Compleet met flexibele
telefonie.
Systeembeheer ⓘ
Al jouw systemen in ons beheer. Wij zorgen voor
de functionaliteit, updates, patches en
performance.
Netwerkbeheer ⓘ
Het gehele bedrijfsnetwerk in harmonie. Werk-
plekken en telefonie werken naadloos samen.
Securitybeheer ⓘ
De werkomgeving beveiligd volgens de nieuwste
technologieen en technieken. Onze experts monitoren 24/7 en acteren confrom SLA.
Back-up beheer ⓘ
Redundant back-ups naar gewenste frequentie.
Microsoft 365 ⓘ
Online samenwerken via onder andere Outlook, Onedrive, Word, Excel, Powerpoint en Sharepoint
Microsoft 365 migratie ⓘ
Jouw huidige werkomgeving overgezet naar
Microsoft 365, volledig met mailboxen en werk-
mappen. Benaderbaar via RDS.
Hardware ⓘ
Wij beheren de volledige supplychain. Profiteer
van onze kennis en tarieven op IT en telefonie.
Support ⓘ
Onbeperkt on- en offsite support van onze servicedesk. Benaderbaar via telefoon, mail en
ons klantportal.
Serverbeheer ⓘ
Alle servers opgenomen in ons datacenter. Ervaar
de voordelen in kosten, op- en afschalen, security
en monitoring.
ADD-ONS:
VoIP Telefonie ⓘ
Volledige digitaal en flexibel bellen. Beschikbaar
voor kantoor en mobiel, zonder extra kosten.
Webdevelopment ⓘ
Software ontwikkeling die werken makkelijker maakt. Wij ondersteunen bedrijven met
webapplicaties, apps, koppelingen en websites.
IT DIENSTVERLENING DIE HET VERSCHIL MAAKT
We begrijpen dat het uitbesteden van een IT omgeving best spannend kan zijn. Daarom doen we een aantal beloftes die we altijd aantoonbaar waarmaken. Je ontvangt namelijk maandelijks een rapportage met onze geleverde IT diensten én of deze conform SLA zijn. We plannen naar gewenste frequentie contact momenten in om op managementniveau behoeftes te herkennen en sluiten elk ticket af met een beoordeling. Bij ons krijg je altijd échte mensen aan de lijn die zich bekommeren om jouw probleem. Zo creëren wij top-down een prettige en zorgeloze ICT ervaring.
- Maandelijkse IT rapportage. Via ons eigen BI systeem
- Vaste ICT accountmanager. Die jouw omgeving van binnen en van buiten kent
- Echte IT engineers die altijd opnemen. Binnen 3 keer rinkelen
- Reguliere feedback momenten op elk niveau. Om IT behoeftes te herkennen
Onze klanten reviews
Binnen 6 stappen zorgen we ervoor dat jij altijd kunt bouwen op jouw IT omgeving. Geen smoesjes of excuses. Gewoon de allerbeste ICT binnen handbereik.
We maken graag eerst even kennis met elkaar. Dat is de eerste stap in een goede en duurzame relatie. Op naar een mooie gezamenlijke toekomst!
We bekijken de huidige IT omgeving en bespreken met jouw de IT behoefte die er op dit moment is. Met deze informatie stellen wij een passend IT beheer-pakket op.