• Home
  • Blog
  • Welkom bij IT Synergy: Hoe meten wij tevredenheid?

Welkom bij IT Synergy: Hoe meten wij tevredenheid?

Feedback per ticket

Om meer én beter inzicht te krijgen in de gebruikerservaring en kwaliteit van onze dienstverlening, vragen wij jou om feedback te geven als wij een ticket hebben gesloten. Dit kan door middel van een CSAT-smiley (Customer Satisfaction Score). De scores met eventuele opmerking of tip geven ons waardevolle inzichten.

Wanneer vragen wij jou om CSAT feedback?

Na de afronding van elk ticket ontvang je een aparte mail met de optie om ons te voorzien van een beoordeling.

👆 Dit zijn onze CSAT 1-klik-feedback-smileys.

Met deze informatie kunnen wij realtime de kwaliteit van onze dienstverlening monitoren, collega’s bijschakelen of maatregelen nemen als zaken beter moeten. Daarbij onderzoekt onze servicemanager hoe negatieve feedback voorkomen kan worden in de toekomst.

Op de afbeelding hierboven zien jullie hoe deze informatie wordt gebruikt op ons hoofdkantoor. De verschillende type feedback worden omgezet in een cijfer per dag en in een gemiddeld cijfer van de afgelopen 14 dagen.

Feedback algehele dienstverlening

Naast de feedback op specifieke tickets, zijn wij ook benieuwd of jij in het algemeen tevreden bent met onze ICT-dienstverlening. Om dit te meten gebruiken wij de NPS-methode, wat staat voor ‘Net Promoter Score’. Om de NPS in kaart te brengen, vragen wij jou om 2 tot 4 keer per jaar de volgende vraag te beantwoorden:

‘’Hoe waarschijnlijk is het dat je IT Synergy aanbeveelt bij vrienden of collega’s?’’

Het antwoord kan gegeven worden in de vorm van een cijfer tussen de 0 en de 10, waarbij 0 staat voor zeer onwaarschijnlijk en 10 voor zeer waarschijnlijk.

Wanneer vragen wij jou om NPS feedback?

Wij zullen jou 2 tot 4 keer per jaar via een aparte mail vragen om onze dienstverlening als geheel te beoordelen.

👆 Door te klikken op het cijfer in een NPS mail, kun je ons met 1 klik beoordelen. Hierna kun je nog een opmerking of tip achterlaten.

Tot slot

Jouw feedback is onmisbaar en helpt ons om elke dag onze dienstverlening te verbeteren.

We willen je dan ook hartelijk bedanken wanneer je de tijd neemt voor eerlijke en constructieve feedback.

Zo blij worden wij van feedback! 👉

muki servicedesk

Lees meer over

Microsoft Outlook

Lees verschillende vlogs over functies binnen Microsoft Outlook

De Online Werkplek

Super flexibel en ideaal voor snel en simpel samenwerken.

Vraag het onze specialisten!
we nemen zo snel mogelijk contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Steven Hakkesteegt
Steven Hakkesteegt

Over IT Synergy

Your way to the cloud

Van IT beheer tot IT support en van het inrichten van duizenden werkplekken tot online telefonie. Wij regelen het. Altijd met een glimlach, altijd bereikbaar en zonder verrassingen.

Scroll naar boven
Voordat je gaat...

We hopen dat je wat hebt gehad aan dit artikel! Waarschijnlijk ben je met een vraag hier terecht gekomen, maar hoe handig is het nu als je al deze tips en tricks over Microsoft 365, gewoon in je mailbox krijgt? Zo voorkom je vragen en kan jij de blitz maken bij je collega’s!

Vul hier je e-mail adres in en blijf altijd op de hoogte van de laatste Microsoft tips en handige tricks!

Excuses, we ervaren storing

Microsoft
Op dit moment ervaart Microsoft een storing. Het kan voorkomen dat inloggen in de online omgeving daarom niet lukt. We werken hard aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.

Telefonie
Een storing op het telefonie platform zorgt ervoor dat wij geen inkomende telefoontjes aan kunnen nemen. Voor support kun je ons mailen op: support@itsynergy.nl