Waarom zie ik geen namen bij inkomende oproepen?

Jessy van Buren
Jessy van Buren

2 juni 2020

Voip telefoon met yealink receptietoestel om te bellen op kantoor

Wanneer je geen namen bij inkomende oproepen op je VoIP telefoon ziet, komt dit doordat er geen CID prefix is meegegeven bij het inkomende nummer.

Belangrijk is dat er bij ‘Lookup in phone book’, ‘Yes – org. or full name’ of ‘Yes – full name’ wordt aangegeven. Daarnaast moet het externe nummer in het telefoonboek geplaatst worden, inclusief naam.

Programmeer dit als volgt:

Voorbeeld van de juiste gegevens om een CID prefix op een VoIP telefoon te installeren
📑 Inhoudsopgave
Dit is misschien ook wat voor jou!
Handige blogs en trainingen
Academy emoji

Bekijk de volledige academy

In de IT Synergy Academy vind je de leukste blog artikelen, handigste handleidingen en toffe klantcases over onze diensten, Microsoft 365, VoIP telefonie en de laatste ICT trends. Allemaal gratis te bekijken of downloaden, wel zo handig!

Nieuwe teams en privékanalen aanmaken in Microsoft Teams 
Gasttoegang voor bellen met externen in Microsoft Teams 
Meet IT Synergy
Direct een afspraak
Laat hier je nummer achter
We bellen je zo snel mogelijk terug!
Laat een bericht achter
We beantwoorden al je vragen!