Handleiding Outlook e-mail handtekening instellen op Mac
Wanneer je een e-mail verzendt binnen Outlook, is er de mogelijkheid deze automatisch af te sluiten met een handtekening. In deze handleiding leggen we je uit hoe je een e-mail handtekening voor Outlook instelt op een Mac.Â
Meer weten over Outlook? Lees dan deze blog!
Stap 1: Start de Outlook applicatie op en navigeer boven in de menubalk naar ‘Outlook’ en in de drop down naar ‘Voorkeuren’.
Stap 2: In het menu klik je vervolgens op ‘Handtekeningen’
Stap 3: Je kunt in dit venster je bestaande handtekening aanpassen. Dubbelklik op jouw handtekening in de linker tabel of voeg een nieuwe handtekening toe door op het ‘+’ teken te klikken.
Stap 4: Maak in de editor vervolgens jouw handtekening op. Je kunt een foto van bijvoorbeeld het bedrijfslogo toevoegen via de drop down onder het icoontje ‘Afbeeldingen’.
Stap 5:Â Optioneel kun je het bedrijfslogo vervolgens hyperlinken naar jouw website. Dit doe je door op de afbeelding te dubbelklikken en te navigeren naar ‘Hyperlink’.
Stap 6: Vul het adres van jouw website in en druk op ‘OK’.
Stap 7:Â Sla je handtekening op door in de editor op het ‘Opslaan’ symbool te klikken.
Stap 8:Â Selecteer tot slot wanneer je jouw handtekening wil activeren. Je kunt kiezen om onder elk nieuw bericht de handtekening te plaatsen, maar ook om het onder elk beantwoord of doorgestuurd bericht te plaatsen.
Je hebt nu succesvol jouw Outlook handtekening ingesteld op Mac.