Handleiding installeren Remote Support Client
Vul de code in die je ontvangt van onze remote support engineer.
Wanneer je voor het eerst gebruikt maakt van onze remote support service zal onze software vragen om de app te downloaden. Klik hier dan ook op Download App.
De app wordt nu gedownload en zal linksonder in jouw scherm verschijnen.
Wanneer de download voltooid is, klik je op het pijltje aan de rechterzijde en klik vervolgens op Behouden.
Klik vervolgens op Openen om de app te installeren.
Je kunt ook via de Finder het programma openen. Ga in de Finder naar downloads en dubbelklik hier op het bestand IT Synergy Remote Support Client om het te installeren.
Jouw Mac zal dan de volgende melding weergeven. Klik hier op Openen.
Je krijgt nu de volgende pop-up. Klik hier op Consent to Control.
Navigeer vervolgens naar het Apple-logo links boven in het scherm en klik op Systeeminstellingen.
Klik binnen Systeeminstellingen op Privacy en beveiliging en Toegankelijkheid.
Vink hier onze Remote Support Client aan.
Klik op het pijltje terug naast de titel Toegankelijkheid. Je bent nu weer terug in het hoofdmenu van Privacy en beveiliging. Klik vervolgens op Schermopname.Â
Vink vervolgens IT Synergy Remote Client support aan.
Staat deze regel er nog niet? Je kunt dan onder Microsoft Teams op het plusje drukken. Je komt dan bij je Downloads terecht, waar je het programma kunt aanklikken. Vervolgens verschijnt de regel in het scherm (zoals hieronder).
Je hebt nu onze Remote Support Client volledig geïnstalleerd!