Handleiding installeren Remote Support Client
Vul de code in die je ontvangt van onze remote support engineer.
Wanneer je voor het eerst gebruikt maakt van onze remote support service zal onze software vragen om de app te downloaden. Klik hier dan ook op ‘Download App’
De app wordt nu gedownload en zal linksonder in jouw scherm verschijnen.
Wanneer de download voltooid is, klik je op het pijltje aan de rechterzijde en klik vervolgens op ‘Behouden’.
Klik vervolgens op ‘Openen’ om de app te installeren.
Je kunt ook via de Finder het programma openen. Ga in de Finder naar downloads en dubbelklik hier op het bestand ‘IT Synergy Remote Support Client’ om het te installeren.
Jouw Mac zal dan de volgende melding weergeven. Klik hier op ‘Openen’.
Je krijgt nu de volgende pop-up. Klik hier op ‘Consent to Control’.
Navigeer vervolgens naar het Apple-logo links boven in het scherm en klik op ‘Systeemvoorkeuren’.
Klik binnen Systeemvoorkeuren op ‘Beveiligen en privacy’.
Navigeer in Beveiliging en privacy naar het tabje ‘Privacy’ en vervolgens naar ‘Toegankelijkheid’. Klik daarna op het hangslot om toegang te krijgen.
Wanneer je op het hangslot hebt geklikt zal jouw Mac vragen een TouchID of wachtwoord in te voeren (dit is het wachtwoord van jouw gebruikersaccount).
Je hebt nu toegang tot de Systeemvoorkeuren van Toegankelijkheid. Vink hier onze Remote Support Client aan.
Scroll vervolgens naar beneden in het menu en klik op ‘Schermopname’. Vink ook hier onze Remote Support Client aan.
Je hebt nu onze Remote Support Client volledig geïnstalleerd!