Hoe vul ik het externe telefoonboek aan in een PBX centrale?

Jessy van Buren
Jessy van Buren

30 juni 2020

Inhoudsopgave

Login op de PBX.
Navigeer naar ‘Services – Phonebook’ en klik op ‘Add’.

Als je nogmaals op ‘Add’ drukt, kan je eventueel een ander nummer, e-mailadres, functie, bedrijfsnaam en dergelijke ingeven.
Als je meerdere telefoonnummers onder één naam wilt programmeren druk je op het plusteken teken.

De check box ‘Privé’ dient om een invoer in het privételefoonboek aan te maken van de gebruiker, indien je met eigen toestelnummer bent ingelogd.

Indien je met je eigen account een contactpersoon toevoegt aan de telefoonboek, zijn alleen de administrator en de desbetreffende gebruiker gemachtigd om de ingaven te wijzigen/verwijderen.

vcard om een nummer toe toevoegen in pbx centrale
Dit is misschien ook wat voor jou!
Academy emoji
Bekijk alles in onze academy

In de IT Synergy Academy vind je de leukste blog artikelen, handigste handleidingen en toffe klantcases over onze diensten, Microsoft 365, VoIP telefonie en de laatste ICT trends. Allemaal gratis te bekijken of downloaden, wel zo handig!

Een versleutelde e-mail versturen via Microsoft Outlook
De Outlook agenda van iemand anders inzien
Laat hier je nummer achter
We bellen je zo snel mogelijk terug!
Laat een bericht achter!
We beantwoorden je vraag binnen 1 werkdag
Plan vrijblijvend een afspraak in
en kom in contact met Koen
Klantcase
Hoe HefGroep-KindeRdam
naar de cloud ging