Hoe vul ik het externe telefoonboek aan in een PBX centrale?

Jessy van Buren
Jessy van Buren

30 juni 2020

Overzicht van centraal telefoonboek voip

Login op de PBX.
Navigeer naar ‘Services – Phonebook’ en klik op ‘Add’.

Als je nogmaals op ‘Add’ drukt, kan je eventueel een ander nummer, e-mailadres, functie, bedrijfsnaam en dergelijke ingeven.
Als je meerdere telefoonnummers onder Ă©Ă©n naam wilt programmeren druk je op het plusteken teken.

De check box ‘PrivĂ©’ dient om een invoer in het privĂ©telefoonboek aan te maken van de gebruiker, indien je met eigen toestelnummer bent ingelogd.

Indien je met je eigen account een contactpersoon toevoegt aan de telefoonboek, zijn alleen de administrator en de desbetreffende gebruiker gemachtigd om de ingaven te wijzigen/verwijderen.

vcard om een nummer toe toevoegen in pbx centrale
đź“‘ Inhoudsopgave
Dit is misschien ook wat voor jou!
Handige blogs en trainingen
Academy emoji

Bekijk de volledige academy

In de IT Synergy Academy vind je de leukste blog artikelen, handigste handleidingen en toffe klantcases over onze diensten, Microsoft 365, VoIP telefonie en de laatste ICT trends. Allemaal gratis te bekijken of downloaden, wel zo handig!

Nieuwe teams en privékanalen aanmaken in Microsoft Teams 
Gasttoegang voor bellen met externen in Microsoft Teams 
Meet IT Synergy
Direct een afspraak
Laat hier je nummer achter
We bellen je zo snel mogelijk terug!
Laat een bericht achter
We beantwoorden al je vragen!