Hoe pas of maak ik een keuzemenu aan in een PBX centrale?

Jessy van Buren
Jessy van Buren

30 juni 2020

Zippora aan het bellen op de gang van Van Nelle Fabriek

Login op de PBX.
Navigeer naar ‘Actions – IVR’.
Dubbelklik op een bestaand keuzemenu om een keuzemenu aan te passen of druk op ‘Add’ om een keuzemenu aan te maken.

  • Name: naam van het keuzemenu.
  • Sound: tekst welke afgespeeld wordt in het keuzemenu.
  • Timeout: na deze tijd wordt de geluidsbestand opnieuw afgespeeld.
  • Include extensions: indien deze functie aanstaat, kan de beller een bekende extensie invoeren en direct worden doorverbonden naar dat nummer.

Wanneer je het bewerken venster open hebt staan, kun je op ‘Add’ drukken om een keuze toe te voegen.

edit ivr scherm in een pbx centrale

Indien je het schuifje bij ‘Default’ aanzet, zal bij geen keuze in het keuzemenu, dat de standaard keuze zijn na de time-out die je hebt aangegeven.

edit ivr inspreekmenu in pbx centrale
📑 Inhoudsopgave
Dit is misschien ook wat voor jou!
Handige blogs en trainingen
Academy emoji

Bekijk de volledige academy

In de IT Synergy Academy vind je de leukste blog artikelen, handigste handleidingen en toffe klantcases over onze diensten, Microsoft 365, VoIP telefonie en de laatste ICT trends. Allemaal gratis te bekijken of downloaden, wel zo handig!

Hoe deel je bestanden via Microsoft apps?
Rechten beheren in een Microsoft bestand
Meet IT Synergy
Direct een afspraak
Laat hier je nummer achter
We bellen je zo snel mogelijk terug!
Laat een bericht achter
We beantwoorden al je vragen!
Klantcase
Hoe HefGroep-KindeRdam
naar de cloud ging