Help! Mijn toestel gaat niet over

Picture of Jessy van Buren
Jessy van Buren

30 juni 2020

Inhoudsopgave

Er wordt gebruikgemaakt van een wachtrij wanneer de gebruiker ‘niet storen’ heeft ingeschakeld of als het toestel is afgemeld van de wachtrij.

Met *79 kan niet storen worden uitgeschakeld.
Met *84 kan het toestel aangemeld worden of kijk op de webpagina van de PBX bij, “Actions – ACD”.

Klik op de desbetreffende wachtrij en “Agents” en zet de membership op enabled.

automatic call distribution pbx toestel om een toestel weer over te laten gaan
Dit is misschien ook wat voor jou!
Academy emoji
Bekijk alles in onze academy

In de IT Synergy Academy vind je de leukste blog artikelen, handigste handleidingen en toffe klantcases over onze diensten, Microsoft 365, VoIP telefonie en de laatste ICT trends. Allemaal gratis te bekijken of downloaden, wel zo handig!

Een versleutelde e-mail versturen via Microsoft Outlook
De Outlook agenda van iemand anders inzien
Laat hier je nummer achter
We bellen je zo snel mogelijk terug!
Laat een bericht achter!
We beantwoorden je vraag binnen 1 werkdag
Plan vrijblijvend een afspraak in
en kom in contact met Koen
Klantcase
Hoe HefGroep-KindeRdam
naar de cloud ging