Help! Mijn toestel gaat niet over

Jessy van Buren
Jessy van Buren

30 juni 2020

Foto van voip app mobiel

Er wordt gebruikgemaakt van een wachtrij wanneer de gebruiker ‘niet storen’ heeft ingeschakeld of als het toestel is afgemeld van de wachtrij.

Met *79 kan niet storen worden uitgeschakeld.
Met *84 kan het toestel aangemeld worden of kijk op de webpagina van de PBX bij, “Actions – ACD”.

Klik op de desbetreffende wachtrij en “Agents” en zet de membership op enabled.

automatic call distribution pbx toestel om een toestel weer over te laten gaan
📑 Inhoudsopgave
Dit is misschien ook wat voor jou!
Handige blogs en trainingen
Academy emoji

Bekijk de volledige academy

In de IT Synergy Academy vind je de leukste blog artikelen, handigste handleidingen en toffe klantcases over onze diensten, Microsoft 365, VoIP telefonie en de laatste ICT trends. Allemaal gratis te bekijken of downloaden, wel zo handig!

Nieuwe teams en privékanalen aanmaken in Microsoft Teams 
Gasttoegang voor bellen met externen in Microsoft Teams 
Meet IT Synergy
Direct een afspraak
Laat hier je nummer achter
We bellen je zo snel mogelijk terug!
Laat een bericht achter
We beantwoorden al je vragen!