Om het beste uit onze samenwerking te halen, gaan we graag goed van start. We vertellen je hier wat meer over hoe je contact met ons kunt opnemen wanneer je gebruik wilt maken van onze ICT support services.
HOE VRAAG JE SUPPORT AAN?
Support aanvragen kan via ons support portaal. Deze kan je benaderen door op het headsetje rechtsboven in het menu te klikken, maak hier vervolgens je keuze hoe je contact op wil nemen.
Telefoon
Je kunt ons op werkdagen telefonisch bereiken tussen 08:00 en 18:00 uur.
Eén van onze collega’s neemt op binnen 3 keer rinkelen!
Liever mailen? Geen probleem! Afhankelijk van je vraag kun je ons op verschillende mailadressen een berichtje sturen.
Portaal*
Via ons klantenportaal is het mogelijk om direct een ticket bij ons in te schieten. Eén van onze collega’s zal dan binnen de afgesproken termijn contact met jou opnemen.
*alleen beschikbaar voor Rotterdam
WAT IS EEN TICKET?
Wanneer je een supportaanvraag bij ons indient, wordt dit automatisch omgezet naar een ticket. Over het algemeen gaat een ticket over één vraag. Heb je meerdere vragen? Dan kan het zijn dat er meerdere tickets worden aangemaakt.
WAAROM GEBRUIKEN WE TICKETS?
Het gebruik van tickets is een efficiënte manier om de communicatie over supportaanvragen inzichtelijk te maken. Het helpt ons om tijdig jouw supportaanvraag te behandelen en om informatie aan jou terug te koppelen, zoals bijvoorbeeld status updates wanneer dit van toepassing is.