Welkom bij IT Synergy: Hoe vraag je support aan?

Jessy van Buren
Jessy van Buren

23 december 2021

Inhoudsopgave

Om het beste uit onze samenwerking te halen, gaan we graag goed van start. We vertellen je hier wat meer over hoe je contact met ons kunt opnemen wanneer je gebruik wilt maken van onze ICT support services.

Hoe vraag je support aan?

Support aanvragen kan via ons support portaal. Deze kan je benaderen door op het headsetje rechtsboven in het menu te klikken, maak hier vervolgens je keuze hoe je contact op wil nemen.

Telefoon2 emoji

Telefoon

Je kunt ons op werkdagen telefonisch bereiken tussen 08:00 en 18:00 uur.
Eén van onze collega’s neemt op binnen 3 keer rinkelen!

Rotterdam
Amsterdam
Utrecht
Envelop versturen emoji

Mail

Liever mailen? Geen probleem! Afhankelijk van je vraag kun je ons op verschillende mailadressen een berichtje sturen.

Ticket emoji

Portaal*

Via ons klantenportaal is het mogelijk om direct een ticket bij ons in te schieten. Eén van onze collega’s zal dan binnen de afgesproken termijn contact met jou opnemen.

*Het portaal is alleen beschikbaar voor Rotterdam

Wat is een ticket?

Wanneer je een supportaanvraag bij ons indient, wordt dit automatisch omgezet naar een ticket. Over het algemeen gaat een ticket over één vraag. Heb je meerdere vragen? Dan kan het zijn dat er meerdere tickets worden aangemaakt.

Waarom gebruiken we tickets?

IT infrastructuren onderhouden als System Engineer

Het gebruik van tickets is een efficiënte manier om de communicatie over supportaanvragen inzichtelijk te maken. Het helpt ons om tijdig jouw supportaanvraag te behandelen en om informatie aan jou terug te koppelen, zoals bijvoorbeeld status updates wanneer dit van toepassing is.

We hopen dat er een contactmogelijkheid tussen zit die bij jou past. We kijken ernaar uit om jou net zo veel van ICT te laten houden als wij zelf doen!
Wil jij ook een dedicated IT Support team?
Neem contact met ons op!
Dit is misschien ook wat voor jou!
Academy emoji
Bekijk alles in onze academy

In de IT Synergy Academy vind je de leukste blog artikelen, handigste handleidingen en toffe klantcases over onze diensten, Microsoft 365, VoIP telefonie en de laatste ICT trends. Allemaal gratis te bekijken of downloaden, wel zo handig!

Update over workation bij IT Synergy
Apple MDM software: dé oplossing voor apparaatbeheer bij bedrijven
Laat hier je nummer achter
We bellen je zo snel mogelijk terug!
Laat een bericht achter!
We beantwoorden je vraag binnen 1 werkdag
Plan vrijblijvend een afspraak in
en kom in contact met Koen
Klantcase
Hoe HefGroep-KindeRdam
naar de cloud ging